BMR-vaccinatie, ervaringen... vertel

Finn heeft z'n prikjes op 4 oktober gehad, nu dus 10 dagen geleden maar nog geen tekenen van enge dingen.
Kan nog komen natuurlijk. Weet nog dat Juli een weekje later een dagje een kleieieiein beetje ziek is geweest.

Hoop dat het 'm bespaart blijft hoor.

Liefs,

Tessie
 
Hallo,

Tijn heeft hier 18 september al zijn BMR gehad (in Duitsland met 12 maanden) en hij is er flink ziek van geweest. Tijn die nooit ergens ziek van wordt  is nu op dag 6 en 7 na de prik flink ziek geweest! Hoge koorts, en 2 dagen later wat vlekjes op zijn buik en in zijn gezicht. Het kwartje viel voor mij gelijk dat het van de BMR was, al hadden ze het me hier niet verteld.

Groetjes Danielle
 

Fabio krijgt hem vanmiddag.......ik ben benieuwd.
Alleen de prik vind ik al zielig, deze schijnt meer pijn te doen dan de andere prikken tot nu toe omdat ie op een bepaalde manier wordt gezet.
Mamma gaat hem dus maar lekker vertroetelen vandaag en dan maar afwachten of hij er verder nog last van krijgt....

Groetjes van Cissy
 
Hoihoi

Meike is er donderdagavond en vrijdag wel wat min van geweest maar geen koorts dus.
De prik opzichzelf was dus eigenlijk erger....... mocht twee dagen niet aan haar arm zitten.... arme schat gelukkig waren we z ´n viertjes op het cb  dus konden we alledrie troosten.

Isa van 3,5 zei; ´ach meisje, geeft niks ik heb ze ook gehad... ´ wat ´n een wijsneus haha.

Ik hoop dat het Fabio goed is afgegaan vandaag en dat ie maar lekker verwend is door z ´n lieve mama.

Groetjes Renske
 
Mirne heeft ze met wat vertraging (op de dag dat ze 15 maanden werd) gekregen. Ze zat zeer geinteresseerd te kijken wat die dokter allemaal met die naald in haar arm ging doen (deze worden in de arm gezet, niet meer in de benen). Maar toen de stof in haar arm was was ze toch wel even ongelukkig.
Ze vond de 2e, die onder de huid werd gezet, zeer 'krijsenswaardig'. Maar na 1 minuut boos zijn was het al weer over. Ze is de hele avond in een prima humeur geweest en vanmorgen wel wat uitslaperig (you don't hear me complaining) maar verder ook blij en tevreden. Eens kijken of ik over 10 dagen nog zo optimistisch ben.

Barbara
 
elise heeft ze begin oktober gehad en heeft nergens last van gehad

zelfs toen ze de prikken kreeg heeft ze geen kick gegeven ze keek alleen maar van wat doe jij nou maar heeft neit gehuild

groetjes saskia
 
Terug
Bovenaan