BMR-vaccinatie, ervaringen... vertel

Gisteren was Siebe wat hangerig (veel  huilen)  en heeft hij en dat is echt uitzonderlijk, 's middags 3 uur geslapen, dus ik denk dat dat alles was. Gisteren was het 9 dagen na de prik!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

P.s. de eventuele verschijnselen openbaren zich pas  tussen de 8ste en 10de dag (ongeveer dan hè) na de enting!
 
De mijne is bijna overleden aan de bmr prik.. Toen we in de wachtkamer van het cb zaten, was hij kei vrolijk aan het spelen met blokken,. Lachen.. 2 uur na thuis komst vond ik hem in ons bed met zijn ogen helemaal naar achter gerold,. Witte schuim uit zijn mond, trilde als een kapotte wasmachine en werd blauw en stijf zijn armpjes verstijfden omhoog alsof hij wou schreeuwen om hulp maar kwam niks uit om even later te stoppen met ademen, hij kon niet meer ademen...hij werd er paars blauw van... Toen hij helemaal stopte met ademen moest ik mijn eigen kind reanimeren.,... Dat is een trauma die ik nooit vergeet en nooit een ander wens.. In het ziekenhuis aangekomen, konden ze de oorzaak niet vinden, zeiden dat het onmogelijk door het vaccin kon komen omdat het een week incubatie tijd nodig had.. Maar jij als moeder zijnde weet dat je kind eerst lachend en vitaal in de Wachtkamer zat, en 2 uur later na een vaccin naar lucht zit te snakken en severe aanval heeft en uit het niets stopt met ademen. Kan je mij niet vertellen dat dat niet door het vaccin komt.. Ik had nog geluk, ik was er op tijd bij hij lag gelukkig naast mij, toevallig ook nog.. Normaal lag hij in zijn bedje,. Dan had ik het niet eens door gehad, want hij maakte geen geluid trilde alleen heel erg en was aan het vechten om adem te halen..  Ik was gelukkig op tijd..  Maar Ga 's even na hoeveel kinderen ze zo op wiegendood afschrijven. Als ik dit niet zelf had meegemaakt, had ik dit niet eens geweten, en met mij vele anderen. En nog een gegeven, sinds dat ik mijn zoon niet meer vaccineer, dat is dus vanaf 1.5 jaar oud hij is nu bijna 7 heeft hij nog niet 1 keer koorts gehad.  Alleen op z'n tijd een verkoudheid.  Denk er goed over na. Die websites zullen dat er niet bij zetten, toen ik dit aan het cb vertelde, zeiden ze alleen aah gossie.. Maar niet dat ze dat bij een instantie ofzo melden hoor.  Denk er goed over na.. Doe onderzoek in wat ze er in stoppen, aceton (nagellakremover) dieren dna, koeien bloed, aluminium, kwik!, en geaborteerde kinder feutes. Dna van een aborteerde kind. Zoek het aub op een vraag een buisluiter van het vaccin, daar staat letterlijk, mogenlijke bijwerking - dood. Succes??
 
Wauw, dit is echt bijzonder slecht medisch handelen van cb en artsen. Het staat letterlijk in de bijsluiter: anafylaxie, oftewel: shock. Kan direct na het toedienen ontstaan... 
gelukkig is het goed gekomen met je zoon ❤️
 
Terug
Bovenaan