Boodschappen!!

Ik vroeg me af wat jullie per week/maand aan boodschappen uitgeven.
Alles dus, brood,vlees,groente,koffie,wasmiddel,verzorgingsproducten enz enz!!
Ik geef ong, 150-200 euro per week uit, doe de meeste boodschappen bij de Jumbo, sommige dingen haal ik bij de hema(luierdoekjes bijv) of kruidvat enz!
Ik let er toch wel op wat ik uitgeef en dan meer in de zin van, gaat het ook op, ik koop veel verse groente/fruit, maar kijk wel dat het opgaat anders vind ik het zo'n verspilling!
Wij zijn trouwens met z'n 5e!!

Groetjes MJ

hoihoi

wij zijn met 4
wij geven elke week 70 euro uit aan de boodschappen en nog geen 50€ per maand aan de luiers voor de meiden
als we door de 70 euro heen zijn is t pech hebben
wij pinnen elke week dat bedrag af en verder blijven we van de rekeningen af

liefs maurilla

hoihoi

wij zijn met 4
wij geven elke week 70 euro uit aan de boodschappen en nog geen 50€ per maand aan de luiers voor de meiden
als we door de 70 euro heen zijn is t pech hebben
wij pinnen elke week dat bedrag af en verder blijven we van de rekeningen af

liefs maurilla

hahaha moet zeggen dat mn ogen even wijd open stonden toen ik jouw bedrag zag staan per week.
totdat ik zag dat jullie met zn 5en waren :p

boodschappen( alles van de appie) per week ongeveer 50 euro.
shag/sigaretten ook 50 euro per week
luiers/doekjes weet ik niet per maand.
koop ze altijd in de aanbieding, en dan koop ik echt gelijk t magazijn leeg hahahahahhaha.
andere verzoringsspullen voor ons 3tjes ongeveer 20 euro per maand.
kleding koop ik alleen als we het echt nodig hebben. laatste keer dat ik voormezelf kleding hebt gekocht is lang geleden. oh ja, 2 positiebroeken 2 maanden geleden maar daar houd t ook mee op.
1 april komt de kinderbijslag weer. dan ga ik naar de primarkt en ga ik lente/zomer kleding halen voor nathalia. dan ben ik tot t najaar klaar.
tuurlijk koop ik dan tussen door nog wel eens wat hoor, maar niet veel.

liefs, do

Wij geven per week €80,- dat is incl voeding van €21,- voor Zilvian.(2 volwassenen 1 baby en 1 peuter) verder worden de boodschappen door de Albert geleverd dus komt er nog berzorgingskosten bij. Voor verzorgingsproducten en luiers hebben wij € 80 in de maand voor 2 kids.
En dat is best puzzelen aangezien beide kids nog in de pampers zitten en dure producten van Zarqua nodig hebben ivm. allergien.verder roken we niet en drinken nauwelijks dus dat scheelt in de centen. Verder lekker inkopen op de bonus aanbiedingen dan is het allemaal prima te doen.
En kortings bonnen sparen, me man schiet altijd weer in de lach als hij me ziet knippen en opsturen maar heb zo vaak gratis producten zo of behoorlijke korting. En het is ook wel een beetje een sport om gezonden en goede dingen te halen met minimaal budget. Soms test ik mijzelf om te kijken hoe goedkoop ik kan gaan en dan redden we het zelf met € 50,- lachen toch .......(ben opgelijd als kok dus heb leren te budgeteren)

liefs van Mariska

Hoi, wij zijn (nu nog met 3, maar dat kan elk moment veranderen...) ongeveer 80 euro per week aan boodschappen kwijt. Wij roken niet. Doen ongeveer 1x per maand groot inslaan bij de Lidl en voor de rest alles om de hoek. Gebruik ook vaak kortingsbonnen voor de luiers, scheelt toch weer en let wel op aanbiedingen. Voor groente en fruit ga ik ook wel vaak naar de markt.

Terug
Bovenaan