Boodschappen!!

Hoi Do,
Dat blijkt zo te zijn een prijzenoorlog ja,,laat maar komen..
Dan is het verschil al wat kleiner, ik tel alles wat ik aan boodschappen doe, ook wasmiddel, luiers, vaatwastabl enz.
Ik kom geregeld bij de AH voor aanbiedingen ed, het fruit en de groente is veel duurder dan bij de jumbo ook het vlees(tenzij aanbieding)
Nou ik kwam erop daaordat een kennisje van mij vertelde dat ze voor 150 euro boodschappen doet bij de AH per 2weken, maar zij koopt ook alles nog eens biologisch en heeft 2kids, daarom ben ik eens benieuwd, want of ze vergist zich, of ik doe iets fout,,haha
@karin, het scheelt idd als ik mijn man thuis laat, die heeft er ook een handje van om allerlei snoepgoed erin te gooien, hij gaat niet vaak mee,maar tegenwoordig zeg ik ga jij maar vis eten met de kids, dat is goedkoper dan hem de winkel mee in nemen,,haha

Gr MJ

hey mj,

jumbo ken ik de prijzen niet van, kom daar nooit :p
heb hier eigenlijk alleen maar een liddle, super de boer (is helemaal duur) en een appie zitten.

ik ben dus nog goedkoper uit, dan je kennisje.
maar heb ook wel geleerd, dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt.
wij kopen 3 brood voor 2 euro. 2 daarvan gaan de vriezer in, zodat het vers blijft.
we hebben eigenlijk alles van euroshopper ( van eten/drinken tot wc papier, en chips, broodbeleg, snoepjes van ah merk)
zo spaar je al een hoop in de kosten.
wasmiddel/verzachter koop ik altijd als ze in de aanbieding zijn. pas geleden nog, 3e gratis van robijn (mijn merk) dan sla ik gelijk 6 flessen in van ieder en kan ik er weer een tijdje tegen aan. scheelt me toch weer 4 flessen kopen.
moet ook wel zeggen dat wij nooit verse groente hebben. altijd uit een zakje, bonen uit blik, spinazie uit de vriezer.

ik ga straks weer boodschappen doen voor de hele week.
eigenlijk best wel absurd, dat ons roken even duur is als een week eten hahahaha.

liefs, do

Wij zijn met z'n drietjes en ik geef ongeveer 70 euro per week aan boodschappen uit. De ene week is het wat minder de andere week 70 euro. Ik haal het meeste bij de Plus en de groente en fruit altijd bij de groenteboer. Die is lekker goedkoop en heeft heerlijk spul. Luiers en doekjes koop ik zoveel mogelijk in de aanbieding. Dan heb je weer even een voorraad. Omdat onze meid nog de voeding van nutrilon 2+ krijgt ben je soms wat duurder uit. Ik gebruik die omdat er net iets meer inzit dan in gewone melk.
Voor de rest let ik inderdaad goed op de aanbiedingen.

Groetjes Anne

hoi,
wij zijn met zn 3en en ben ong. 60- 70 euro per maand kwijt doe dan boodschappen bij de aldi.
dat is eten drinken, wasmiddelen koekjes enz.. alles dus..
verzorgingsproducten ben ik misschien 5- 10 euro per maand aan kwijt maar meestal veel minder.. en luiers voor kelwin.. ja ik haal ook vaak bij de kruidvat luiers als er een aanbieding is en dan meestal 2 pakken ofzo..anders neem ik ze mee bij de aldi..(net zo duur als dat je gewoon naar kruidvat gaat) en het maakt mij niet uit welke luiers ik neem... als ze maar goed passen en niet gauw gaan lekken:p hihi..
ik ga ook vaak naar de markt behalve als ik moet werken en neem daar vaak groente en fruit mee. gelijk een lekker uitstapje voor kelwin..en vind het trouwens altijd heel gezellig om even over de markt te wandelen.. ik heb meestal wel verse groenten vind het heerlijk om het zelf te snijden wassen enz.. zal ik wel van mn moeder hebben:p wonen namelijk op een verbouwde boerderij met heeeeeeeeeel veeeeeeeeel grond waar ze vanalles verbouwen.. krijg ook nog wel eens wat van haar mee.lekker onbespoten;)
nou ik stop er weer mee:p hihi..

Groetjes, Christien

Pfff dan zijn wij wel asociaal veel kwijt met zn drietjes... hihi. Wij kopen op zaterdag weekend boodschappen, rond de 40 euro. Daarnaast gaan wij elke dag boodschappen halen voor t avondeten, zo'n 10 euro per dag. We halen alles bij de Jumbo. En eigenlijk alles merk. Vers fruit, elke dag gaan er zeker drie stuks doorheen, verse groenten. Wij roken niet (meer) dus dat scheelt. We letten wel een beetje op aanbiedingen van luiers enz.
Brood halen we bij de bakker á 2,05 p. st.
Ik ben me erg bewust van onze luxe levensstijl, maar ik geniet er ook heel erg van!!

Ik ben genoodzaakt om naar de super de boer te gaan want ik moet het te voet te doen of als ik de kans krijg ga ik naar appie XL op de fiets .En Aldi ga ik ook.
Wij zijn per week ongeveer 60 euro kwijt voor 4 personen en 10 euro voor pamperbroekjes . Ik moet wel pampers omdat shanice absoluut niet tegen die van het kruidvat kan ik had ze laatst weer geprobeerd die lekte nog heel erg door terwijl de pamperluierbroekjes niet.
Maar ik vind appie wel meevallen vergeleken super de boer.
Heel toevallig liep gisterochtend die man van de smaakpolitie hier bij Super de boer rond druk inspectie maar goed ook want je moet er nog heel goed opletten ook met over datum een vriendin van mij had het met babyvoeding.

O, ik ben bang dat wij de koploper zijn...maar ja, ons gezin bestaat uit 6 personen waarvan er 2 in de luiers zitten en 1-tje aan de flesvoeding...
Hen even zitten te rekenen...Wij geven zo'n 500 euro uit aa boodschappen, Lenthe en Luka dragen Pampers en Luka drinkt Nutrilon flesvoeding.
Deed altijd boodschappen bij de AH of Super de Boer.Sinds kort de Hoogvliet binnen gelopen en is echt goedkoper dan de AH en zo.Maar moet ook zeggen, ik denk dat ik goedkoper uit kan zijn, let niet op de prijzen, vaak heb ik minimaal 2 kinderen mee en wil ik zo snel mogelijk de winkel weer uit zijn.Heeft wel een nadeel, ik heb ook nooit geld in in portomonnee, pin alles....zo vliegt 't geld de deur wel uit ja...

Terug
Bovenaan