Boodschappen!!

hey mj, nee 60 -70 euro is per week;) haha had ik er maand neergezet? nee ik bedoel per week. hihi nee dat redden we niet hoor..
meestal doe ik 1 keer per week de boodschappen maar meestal ook nog ff net voor weekend wat dingetjes halen wat we dan nog nodig hebben.
liefs, christien

500 Euro per week ha ha!!Dat zou wel heel veel zijn he!Nee geven wij per maand uit.
Heb ook vaak niet de inspiratie om voor een week avondeten te bedenken, dus ga vaker naar de supermarkt dan 1 keer per week...
Liefs Roos.

500 p/w kon ik me ook niet voorstellen, maar dan zit ik dus wel hoog zit op 600-800 p/m voor 5personen, nou heb ik wel 4grote eters rondlopen, die bijv al heel graag oude kaas op de boterhammen willen,,haha,,ik heb ook niet altijd ideeen voor de hele week meestal plan ik 3-4dagen voor en haal dan tussendoor vers fruit en groente, de rest ligt alles op voorraad!
@christien, dacht al dat het een foutje was,,haha

In de zomer geef ik wel minder uit, dan haal ik veel vers uit de tuin en ga ik vaker naar de markt!!
Maar zal toch eens kijken of ik niet wat kan mindere,,haha

Gr MJ

500 p/w kon ik me ook niet voorstellen, maar dan zit ik dus wel hoog zit op 600-800 p/m voor 5personen, nou heb ik wel 4grote eters rondlopen, die bijv al heel graag oude kaas op de boterhammen willen,,haha,,ik heb ook niet altijd ideeen voor de hele week meestal plan ik 3-4dagen voor en haal dan tussendoor vers fruit en groente, de rest ligt alles op voorraad!
@christien, dacht al dat het een foutje was,,haha

In de zomer geef ik wel minder uit, dan haal ik veel vers uit de tuin en ga ik vaker naar de markt!!
Maar zal toch eens kijken of ik niet wat kan mindere,,haha

Gr MJ

Terug
Bovenaan