Booster prik

Hi,

Voor de gevaccineerde zwangeren;
1. Ben je gevaccineerd tijdens je zwangerschap?
2. Gaan jullie voor booster prik?

Ik twijfel namelijk
 
Hoi,
ik ben gevaccineerd vlak voor mijn zwangerschap. Ik wil heel graag de boosterprik, want ik vind de risico's van Corona krijgen tijdens de zwangerschap best zorgelijk. Zodra het kan, ga ik de boosterprik halen, zodat ikzelf en mijn baby zoveel mogelijk beschermd zijn.
Waar zit voor jou de twijfel?
 
@LiesTH.
Thanks voor je reactie!
Ja ik heb hem ook in mei gehad (ben risico persoon) maar nu denk ik, hoe zal het werken nu ik zwanger ben. Gezien nu er zoveel veranderingen gaande zijn in je lichaam. En straks heeft het een vervelende reactie en dan heb ik m’n kind ermee. En aan de andere kant wil ik alles doen om mijn kindje te beschermen. Zit echt in een tweestrijd ?
 
Het is ook heel moeilijk! Vind het ook lastig dat ik er zelf gewoon te weinig verstand van heb. Ik vertrouw dan maar op het advies van artsen aan zwangeren om juist wel een prik te halen. Hoe dan ook zijn er risico's, maar voor mij voelen de risico's van niet gevaccineerd Corona krijgen gevaarlijker dan eventuele bijwerkingen van een vaccin.
Heb je deze informatiekaart gezien?
https://www.nvog.nl/wp-content/uploads/2021/11/Informatiekaart_wel-of-geen-prik-tegen-corona-nov-2021.pdf
Succes met de keuze!
 
Afgelopen maandag kon ik via mijn werkgever de booster krijgen, geen moment getwijfeld! Wel even met de verloskundige overlegd. Uiteindelijk alleen wat last van mijn arm gehad
 
Niet gevaccineerd in m'n zwangerschap, eind juli de 2e. Maar nu wel net 6 weken zwanger van de 2e. Ik vind t heel lastig, ik ga m sws halen de booster. Maar weet niet of ik dat al wil in het 1e trimester. Binnenkort intake bij de verloskundige, dus dan ga ik even overleggen. Want ik vind de risico's in een zwangerschap met de placenta's echt wel een dingetje.
 
Hoi. Ik ben gevaccineerd tijdens mijn zwangerschap bij 5 en 12 weken. Ik vind het nu met die booster ook wat moeilijk, maar ik denk dat ik hem toch ga halen als ik aan de beurt ben. Vind de risico’s die vast zitten aan het niet vaccineren toch net wat te groot. Ik vertrouw hierin op het advies van artsen
 
Hi!
Ik ben 2x gevaccineerd en ik heb vorige week m’n boosterprik gehad. Ik ben nu 7 weken zwanger! Ik ben erg blij dat ik de prikken heb, de baby heeft er niks aan als ik aan de beademing moet op de ic.
 
Terug
Bovenaan