Booster prik

Ik ben twee keer gevaccineerd, waarvan de tweede vlak voor de zwangerschap. De eerste 4 maanden van de zwangerschap zijn helaas voor ons heel onzeker geweest wat betreft de gezondheid van onze kleine. Nu het de goede kant op gaat wil ik dat zo houden maar zit ik echt in een tweestrijd. Want inderdaad waar doe je goed aan? Wat is wijsheid? Ondanks dat iedere gyneacoloog en verloskundige die ik de afgelopen tijd heb gesproken (dat zijn er helaas heel wat) zeggen dat het beter is om het wel te doen heb ik nu besloten de booster uit te stellen tot na de zwangerschap en dat is puur vanuit mijn innerlijke gevoel dat ik dat moet doen.

Daarmee neem ik inderdaad een klein risico, maar aan de andere kant is het ook niet zo dat ik ongevaccineerd ben. Ik heb alleen besloten de booster later te nemen dan het algemeen geldende advies.

Het is denk ik vooral belangrijk te doen waar jij je goed bij voelt. Iedereen maakt zijn eigen afweging en iedereen zijn situatie is anders. Het zijn en blijven allemaal adviezen he, het is geen verplichting.
 
Ik ben gevaccineerd voor dat ik zwanger werd
Ik heb erg mijn twijfels maar ga zondag toch maar de booster halen ben Ik bang dat ik en de baby corona krijgen ....
 
Terug
Bovenaan