Borst- of flessenvoeding

Leuk al die reacties! Ben blij dat iedereen elkaar in zijn waarde laat, dat heb ik op een ander forum wel eens anders gelezen

Ik heb nog alle tijd om mij te orienteren, eerst maar eens zwanger worden.
Kan natuurlijk naar zo een bv avond gaan, dat zie ik dan wel, maar denk toch dat ik het bij fv hou.

Ik denk dat het voor de baby ook prettiger is, als de moeder zich ook prettiger voelt, toch?

Nog even een reactie van mij.

De vrouw waar ik de bv cursus heb gevolgd is zelf een ontzettend grote voorstander van borstvoeding. Wat zij echter wel heel duidelijk maakte was het volgende: Het moet voor jezelf en voor je baby prettig zijn. De toegevoegde waarde van bv is weg als het voor jou of voor de baby niet prettig is. Dan kun je beter overgaan op fv. Een ontspannen, frisse en vrolijke moeder die fv geeft, daar heeft een baby veel meer aan dan aan bv en een gefrustreerde, oververmoeide en chagerijnige moeder.

Groetjes,
mv Tijs

Sorry, wat ik er nog vergeet bij te zetten. Zij gaf haar jongste zoon van 5 nog af en toe bv, kun je nagaan hoe fanatiek ze is.

Hoi. Ik heb bij alle 4 de fles gegeven want bv lijkt me helemaal niks.   Nu ben ik me gaan verdiepen in de voordelen, die ik gelijk dus geen voordeel vind.Zoals  gezond ( waarom dan geven van vit) altijd bij je. ( de fles ook altijd bij je) goedkoop ( denk ik niet denk aan kolfapparaat, speciale BH. vit voor moeder en kind)  Maar goed, mocht ik nog   een keer zwanger raken probeer ik me er tegen te verzetten en probeer ik bv te geven. Vind het wel een raar idee nu ik dit lees, maar wie weet vind ik het geweldig.

Terug
Bovenaan