borst of flesvoeding

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames

ik vroeg me af of jullie er al uit zijn wat voor voeding jullie je kleintje gaan geven.
ikzelf heb voor de fles gekozen
omdat ik van mij dochters te vroeg beviel kwam het bij mij niet op gang ook niet door te kolven,eigenlijk is flesvoeding mij heel goed bevallen daarom heb ik nu ook besloten om gelijk de fles te geven en het geeft me ook een rustiger gevoel dat ik weet hoeveel me kleintje binnen krijgt.
misschien vinden sommige het gemakzucht maar voor mij is het een uitkomst.
ben benieuwd naar jullie reacties

Groetjes !!

Hoi,
Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Hoeft ook nog niet gelukkig ik ben morgen
pas 12 weken..
Bij mijn eerste wou het ook niet goed lukken. Hij is met 36 weken geboren en hij
kon niet zelf uit de borst drinken. Wel heb ik gekolfd, maar na 4 weken was het op.
Ik vind het dan ook best moeilijk. Flesvoeding heeft zeker voordelen maar bv ook.
Ik twijfel nog even door. Weet het dus nog niet...
Liefs Melanie

hallo allemaal,

Ik mijn zoontje 7 maanden borstvoeding gegeven waarvan 6 maanden volledig.
In het begin was het echt prutsen maar toen het eenmaal op gang kwam, vond
ik het heerlijk om te doen. Zo intiem en even een moment voor ons saampjes.

Nu ik in verwachting ben van de 2e ga ik zeker proberen om weer borstvoeding te geven.
Misschien dat het nu toch wat makkelijker gaat en dat het prutsen verleden tijd is.

Groetjes mamabinck.

hoi hoi

ik ga proberen borstvoeding te geven. ik had de keus snel gemaakt. ik ga proberen borstvoeding te geven ivm dat ik zelf veel allegien heb en dus de antistoffen aan ons kindje wil geven.
ik heb wel gezegd ik ga er niet mee lopen klooien als het niet lukt stop ik ermee.

groetjes danielle 39 weken 4 dagen

Mijn oudste twee hebben borstvoeding gehad. Heerlijk vond ik dat. De jongste hefet helaas maar 3 weken borstvoedinggehad. Ondanks dat ik psoitieve ervaringen had, wilde het bijd eze derde gewoon niet lukken. Het aanleggen ging goed, alles ging gewoon goed, maar ooooh die pijn was zo vreselijk. Oorzaak daarvan was onbekend. Ik heb 2 weken afgekolfd, maar op een zeker moment werd ik zo ontzettend ziek, dat ik wel moest besluiten het hier bij te laten. Ik was graag langer doorgegeaan, maar helaas.

Straks komt nummer vier, wederom zal ikz eker alles weer proberen om ook dit kindje borstvoeding te geven, maar ik weet nu wel, helemaal zeker ben je er nooit van.

Miep  

Hallo

ik ben nu 23 wkn zwanger en ik heb gekozen, dat ik eerst wil proberen om borstvoeding te geven. Als het niet mocht lukken om wat voor rede dan ook dan stap ik over op de fles.

Groetjes Carol

Hallo,
Bij onze oudste had ik helemaal niet door dat ze niet genoeg voeding binnenkreeg met borstvoeding. Toen ze 4 weken oud was, was ze nog niet op haar geboortegewicht,   ik heb nog van alles geprobeert, maar de lol was er toen wel vanaf. Met 7 weken ben ik volledig overgegaan op flesvoeding. Bij de tweede heb ik weer borstvoeding geprobeert, maar wederom was het geen succes. Onze derde heeft vanaf dag 1 flesvoeding gehad en ik was wel blij dat ik me hier verder geen zorgen over hoefde te maken, want het ging hartstikke goed. Nu ik zwanger ben van de vierde, staat voor mij de keus (natuurlijk) al vast, flesvoeding....
groet, Henriëtte, 18wk zwanger

Hoi

Ik heb onze dochter 5 maanden gevoed en toen was ik compleet uitgeput, ik wou het toen heel graag omdat ik met een spoedks bevallen ben en het gevoel had dat ik gefaalt had en zo kon ik toch nog iets goed maken voor mijn gevoel. Na 2 dagen klooien en kolven lukte het ineens en dat was super! Wel kreeg ze na 7 week de laatste voeding een fv omdat ik het niet meer trok die gebroken nachten en daar sliep ze gelijk op door.

Deze keer (ben nu 30,2) ga ik het weer proberen maar ik weet wel dat als het niet zo makkelijk gaat als bij Luna ik switch, vind het onzin om bv met pijn en moeite te geven. De flesvoeding van tegenwoordig is ook goed dus waarom zou je doorknokken tegen beter weten in.

Terug
Bovenaan