borst of flesvoeding

Hebben jullie er al over nagedacht wat jullie gaan doen : borst of fles voeding ???

Zelf heb ik bij de eerste borstvoeding gegeven (8 maanden lang) en daar was ik super tevreden mee. Maar ik ben altijd benieuwd wat andere gaan doen en wat de reden/motivatie hiervan is.

Wie wil haar verhaal delen ??
 
Hoi,

ik wil heel graag borstvoeding gaan geven. Ik vind het erg mooi dat dit kan, en daarom is het een bijzonder iets :) wat ik wel wat lastiger vind, is dat man-lief dan niet zo makkelijk een voeding gaan geven. tja of ik moet dan gaan kolven ;) dan kan het natuurlijk wel!

Liefs,
 
Ik ben weer voor borstvoeding gekozen.... bij de eerste heb ik het 6 maanden gedaan... dat vond ik wel fijn.. en zeker als ik kijk naar sharon die er weinig tot nooit ziek is geweest... en vind het een leuke ervaring... ben wel benieuwd of het dit keer ook lukt... zeker met Sharon erbij... ze is wel dan 4 jaar... We zullen het zien...

Weet je al wat je wilt gaan doen?
 
Ik ben weer voor borstvoeding gekozen.... bij de eerste heb ik het 6 maanden gedaan... dat vond ik wel fijn.. en zeker als ik kijk naar sharon die er weinig tot nooit ziek is geweest... en vind het een leuke ervaring... ben wel benieuwd of het dit keer ook lukt... zeker met Sharon erbij... ze is wel dan 4 jaar... We zullen het zien...

Weet je al wat je wilt gaan doen?
 
Ik ben weer voor borstvoeding gekozen.... bij de eerste heb ik het 6 maanden gedaan... dat vond ik wel fijn.. en zeker als ik kijk naar sharon die er weinig tot nooit ziek is geweest... en vind het een leuke ervaring... ben wel benieuwd of het dit keer ook lukt... zeker met Sharon erbij... ze is wel dan 4 jaar... We zullen het zien...

Weet je al wat je wilt gaan doen?
 
Ik kies bewust voor Flesvoeding...

Heb bij mijn beste vriendin gezien hoe het met bv ging.. alles spekopen hongerige baby en elk uur aanleggen.. zodra haar dochter eeen krimp gaf brak haar het zweet uit.
Ik zie het dus echt niet zitten. Voor een ieder die het wel doet, hoop dat het goed gaat en tuurlijk is het hartstikke mooi en intiem.
Straks kan mijn man ook flesjes geven. en anders moet je idd gaan kolven.

Heb heel erg moeten lachen om de dochter van een vriendin, die vroeg mij namelijk of de baby straks ook aan mijn tiet ging drinken, dus ik zeg nee dat wil ik niet... zegt ze : nee want tante anneke is geen koe he!? hahahha vond het zow grappig!

Succes met het maken van de keuze... iedereen in hun waarde laten..... of je nu wel of niet voor bv kiest........... (ben van mening dat er altijd mensen zijn die aan je kop gaan lopen zeuren dat bv zoveel beter is... )

Liefs
 
Ik heb dit keer voor flesvoeding gekozen.

Bij mijn dochter heb ik 6 weken dag en nacht gekolfd omdat het voeden niet luktte.

Dit keer heb ik zo'n zware zwangerschap gehad dat we besloten hebben dat na de bevalling mijn lijf gewoon ff weer van mij was en hebben we voor flesvoeding gekozen.
Thom is nu ruim 1 week oud en doet het goed!
Ik begin nu weer een beetje op krachten te komen!
 
Terug
Bovenaan