Hai,
Hier nog een flesgever.
Ik heb hele gevoelige tepels, als mn vriend er al naar kijkt krijg ik kippevel, laat staan als hij ze aanraakt, dan heb ik echt de nijging om hem te slaan. En ik vind dat je op deze manier geen borstvoeding kan geven.
En daarbij vind ik mijn borsten iets sexueels, en zie daar bij mij al helemaal geen baby aan drinken.
In mijn omgeving krijg ik daar helemaal geen commentaar op. Ze begrijpen het allemaal en vinden het mijn keuze. Ik heb het er nog wel over gehad met mn vriend, als hij het echt heel graag had gewilt, had ik er nog eens over na moeten denk om het 1 x te proberen. Maar hij vind dat helemaal niet nodig, en wil ook eigenlijk wel liever de fles geven. Is ook leuk voor mn oudste, die kan dan ook het flesje geven.
Wat mij zo erg opvalt is dat de vk er zo ontzettend moeilijk over doet. Hoe vaak heb ik wel niet uit moeten leggen dat ik het niet wil en waarom ik het niet wil. Maar het lijkt wel of ze het niet wil horen. Ik snap niet waarom ze dat willen opdringen, he tis mijn lichaam en ik ben al blij dat ik die einderlijk na 9 maanden weer eens voor mezelf heb.
Ik heb er geen midicijnen voor hoeven te nemen. Na een dag of 2,3 kreeg ik stuwing, 2 dagen later was dat weer weg en de melkproductie ging ook vanzelf weg. Dus volgens mij gaat het vanzelf als je het niet stimuleert.
Groetjes,Ris 34 weken van de 2e