Borstvoeding of flesvoeding

Hoi,
Ik zag staan dat een aantal al de keus hebben gemaakt, maar ben toch eens benieuwd wie wat gaat geven! En waarom!

Ik ga weer bv geven, heb nu in totaal 24mnd bv gegeven en vind het geweldig, kijk er gewoon weer naar uit!
Voor mij de reden was; daar heb ik die dingen voor,,haha en het leek me geweldig om je kindje buiten je buik verder te zien groeien door wat jij hem/haar geeft, elke keer wegen was weer een leuk moment, yes, powered by mommy's milk!
Verder vond ik het ideaal als de kinderen begonnen te huilen borst te voorschijn en lekker drinken, zeker de oudste was mega ongeduldig en dan had je binnen een sec je kindje aan de voeding, moet er niet aan denken snachts eerst nog een fles te moeten warm maken,,haha

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes MJ

hey MJ

Ik hoop ook borst voeding te geven.
ten minste zo lang mogelijk. als ik werk is t wat lastig, maar dan kan ik misschien kolven en krijgt ie wel de borstvoeding binnen.

Ik luste het niet als baby, dus misschien heb ik wel geen keus straks.
en wil beebie geen borst.
aan de andere kant is flesvoeding voor de papa wel ideaal. Om een band te vormen enzo.

ik zie wel, maar hoop op bv.
En als ik zie hoe ik nu al lek, is het iedergeval aanwezig, poehe

liefs smooty

Ik wil ook heel graag bv geven. Het lijkt me zoooo bijzonder. Wat MJ zegt. Je kan je kindje verder laten groeien dmv je eigen lichaam.

Wat ik me wel afvraag.... Moet je voor de zekerheid ook een doos poedermelk in huis hebben als het niet gaat lukken met de bv?? Of is dat niet nodig??

Grts
Sam

Ik ga flesvoeding geven. En moet zeggen dat ik soms moeite heb met mensen die dan gelijk zeggen oo en waarom dan? Bv is toch het beste voor je kind!! Nou ik doe het omdat ik dat graag wil en heb dus helemaal geen zin om er een argument bij te geven! Toch??!!! Dit is overigens geen aanval op jullie hoor.
Ieder moet voor zich weten wat die zijn of haar baby gaat geven of het nou bv of flesvoeding is.

@ smooty lek je nu al joh? Of is dat niet gek ik weet het niet maar ik heb nergens last van! Enige wat heb ik heb is dat ik mega boebies heb gekregen hihi maar nog geen melk hoor!!!

Gr tamjo

Je hoeft je zeker niet verantwoorden Tamjo... Lekker doen wat je zelf wilt.
Is toch altijd gevoelig onderwerp!

Ik ga weer borstvoeding geven. Vind het zelf super praktisch en het kost ook niks. Heb bij de eerste 1,5 jaar gevoed en de tweede 14 maanden ongeveer en nauwelijk problemen gehad (behalve de opstartproblemen natuurlijk!)

Poedermelk is niet nodig Sammie. Mocht het niet lukken dan heb je dat snel genoeg (verloskundige of apotheek) Wat ik wel deed is 2 pakjes kant en klare nutrilon kopen..niet heel duur en gaf een veilig gevoel!

Groetjes ANnemiek

Hey,

Ik ga onze kleine man volledig flesvoeding geven.
Floortje heef welgeteld 3 weken bv gehad, ik heb er geen moment van genoten het is 3 weken getob en geklooi geweest. Daarna ben ik overgegaan op de fles en daar heb ik echt van genoten en vond het ook heel intiem!! Het waren echt onze momenten
Ik neem mijn petje af voor ieder die bv geeft en vind het mooi om te zien echt waar maar niet voor mij zelf!

Maar wat je ook geeft bv of flesvoeding wanneer je het met liefde en gevoel geeft is het altijd goed!!

@ flesvoeding mama's --> krijgen jullie/willen jullie tabl tegen de stuwing??

liefs Louise

Ik ga ook deze keer weer borstvoeding geven. Lekker makkelijk. De oudste heeft 9 maanden aan de borst gedronken en wilde toen ook niet meer. De jongste was bijna anderhalf, toen ben ik het zelf af gaan bouwen, anders had ze nu nog steeds aan de borst gedronken haha. Ik verheug me er wel weer op, het is zo bijzonder.
Gr. Patricia

Terug
Bovenaan