Borstvoeding of flesvoeding

Hey Smoothy,
Bij de hema hebben ze hemdjes speciaal voor zwangerschap daar zit een 'borstvorm' in snap je dan wat ik bedoel, daar kun je die pads ook in doen, hoef je niet met bh te slapen, zijn heerlijke hemdjes, ik geloof 15euro!

ga weer bv geven. heb bij alledrie 21 mnd gegeven. heerlijk. het hangt natuurlijk ook van het kindje af want als jij het wilt dan wil het nog niet zeggen dat de baby wil maar we gaan er in ieder geval mee beginnen. en tegen het lekken nu hoef je er niet in te knijpen maar je kunt ook je vinger erop liggen als een soort stop en dan gaat het vanzelf over. en mj dat van die hempjes zag bij H&M ook dat ze van die hempjes hebben die je los kunt maken net als bij de bh's ga ik ook maar halen weet nog dat ik in de winter lag te bevriezen als mijn hempje en pyamablouse openlagen, brrr koud. wil ik dit keer toch voorkomen

Schuldgevoel..
Lijkt me ideaal als de borstvoeding lekker zou lopen. Heb wat ingetrokken tepels, maar 2 x 4 maanden met lichtgewicht dochtertjes volgehouden met slangetje, in slaap vallende baby, en standaard tepelhoedjes tot ze meer nodig hadden daarnaast.
Als ik aan een kolf denk wordt ik alweer gespannen.. Weet niet of het ge-emmer m'n energie waard is en de tijd die ik ook aan de rest van het gezin wil geven. Ik denk aan de fles, maar de omgveving is zooo borstvoeding-minded, incl. de kraamhulp, dat je je schuldig gaat voelen..
Pauline

Terug
Bovenaan