Borstvoeding of flesvoeding

@tamjo
ik heb ook geen idee of t gek is.
maar snacht wakker worden van een koude natte vlek in mijn slaapshirt, ieuw!!!
hahaha, ik heb zelfs een vlek gemelkt op de rug van mijn vriend hahaha.
ik ben nu 24 weken zwanger, kun je dan al zo lekken?? ja, blijkbaar wel, maar meer mensen er last van??
overdag heb ik doormidden geknipte inleg kruisjes in mijn bh.

smooty

Mmmmm dus ja hihi ik weet het ook niet. Misschien een vraagje voor je vk?! Ik ben nu ruim 26 wk zwanger en heb dus nergens last van. Maar ja de ene produceert ook meer dan de andere denk ik.
Succes er iig mee, nu met deze kou s nachts brrr.

Gr tamjo

@tamjo er bestaan tabl die wanneer je geen bv gaat geven de stuwing tegen gaan.
Op zich is dat wel praktisch natuurlijk, aan de andere kan als je geen bv geeft is de stuwing met 2-3 dagen weg maar ik weet nog heel goed hoe die stuwing voelde..pppfff ik vond het best heel pijnlijk hoor.
Maar de ha deed er nogal moeilijk over ze zei als jij geen bv gaat geven moet je dat voor lief nemen het is met een paar dagen weg.
Ze geven het alleen bij heel erg stuwing.......
Ik ga nu dus ff na bij de vk en de gyneacoloog wie weet.....

gr louise

@smootly Ik zou even zoogcompressen gaan halen. Kunnen makkelijk in je BH en gaat niet zo broeien.
En vooral niet aankomen (niet gaan knijpen ofzo) want dan wordt het erger.
Is wel normaal hoor. De een heeft het erger dan de ander.
Als het heel erg wordt en je merkt dat je lekt terwijl je dat niet wilt kun je met je duim je tepels naar binnen drukken en dan stopt het vaak (even!)
Als je s nachts veel last hebt dan kun je lilypadz nemen, kun je zo opplakken (of natuurlijk gewoon BH met zoogcompres!)

@smootly Ik zou even zoogcompressen gaan halen. Kunnen makkelijk in je BH en gaat niet zo broeien.
En vooral niet aankomen (niet gaan knijpen ofzo) want dan wordt het erger.
Is wel normaal hoor. De een heeft het erger dan de ander.
Als het heel erg wordt en je merkt dat je lekt terwijl je dat niet wilt kun je met je duim je tepels naar binnen drukken en dan stopt het vaak (even!)
Als je s nachts veel last hebt dan kun je lilypadz nemen, kun je zo opplakken (of natuurlijk gewoon BH met zoogcompres!)

Hoi,
Ja idd kun je er pads indoen, en een strakke bh-topje dragen helpt ook!
Ik heb daar nooit zo'n last van, ook na de eerste weken stopt het lekken bij mij weer!

Tabletten krijg je tegenwoordig bij mijn weten niet meer, dat was een aantal jaar terug wel zo, maar nu laten ze het je lichaam zelf regelen!

Was idd niet mijn bedoeling om een discussie over bv te starten, Ik heb daar ook een eigen mening over, maar was gewoon even benieuwd naar jullie keus!!

Zo te zien zijn er meerdere die al bv gegeven hebben, dus als iemand vragen heeft, kom maar op,,haha (niet over flesvoeding bij mij, daar heb ik de ballen verstand van,,haha)
Liefs MJ

Terug
Bovenaan