Borstvoeding of niet?

<p>Ik twijfel enorm over het al dan niet geven van borstvoeding. Ik weet wat de voordelen zijn... maar ik blijf met een gevoel van "dit is niets voor mij" zitten. <br />Zijn er nog (toekomstige) mama's die twijfel(d)en? Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt? En wat is het uiteindelijk geworden?</p><p>Zijn er mama's met ervaring met enkel het gevel van colostrum?</p>

niet ten koste van alles.. Hierin werd ik ook gesteund.
Uiteindelijk bleek het voor mij makkelijk te zijn en voelde ik me er goed bij. Dus achteraf blij dat ik het geprobeerd heb. 

Mij leek het van te voren ook niets voor mij, ook niemand in mn omgeving die borstvoeding heeft gegeven  
Vanwege de voordelen wel gewoon besloten het te gaan doen, in ieder geval minstens proberen. Tot ik weer ging werken was het doel. Inmiddels geef ik 7 weken borstvoeding en ben helemaal omgeslagen. Vind het heerlijk en nu ook aan het kijken voor kolfmogelijkheden op mn werk.
Mijn man was echt grote voorstander van borstvoeding, wat mij hierin zeker wel geholpen heeft. Zonder dat denk ik niet dat ik die keuze had gemaakt.

Voor mij hetzelfde. Van te voren gezegd dat ik het zou proberen. Maar indien het niet ging ik zou stoppen. 
Ook had ik me voorgenomen om te stoppen als ik ging werken.
Inmiddels is ze dik 4 maanden en geef ik nog altijd borst voeding. Ik vind het super fijn en makkelijk! Ben ook alweer 1.5 maand aan het werk. En ook dat gaat goed ( doordat je als je bv geeft 25 procent van je werktijd aan voeden/kolven mag besteden, ga ik iedere middag naar huis. Ook een pluspunt voor mij voor het geven van bv).

Succes met je keuze, en doe waar je je goed bij voelt!

Ik ga het ook gewoon proberen. Als het niet lukt, ik voel me er niet fijn bij oid. Stoppen we er gewoon weer mee. We hebben wel een klein pakje nutrilon (3 aparte zakjes) in de kast staan en een klein flesje. Dan zitten we iig niet  zonder.. Hierbij ben ik heel erg van mening dat het echt een gevoels kwestie is. Succes met jullie keuze 

Ik had het voornemen om het in ieder geval te proberen, vanwege de voordelen qua gezondheid voor de kleine. Helaas lukte het drinken bij mij niet. Moet eerlijk bekennen dat ik het drinken bij mij ook niet iets heel moois vond hebben ofzo hoor. Maar misschien groeit dat wel als het makkelijker en natuurlijker gaat.
Uiteindelijk besloten om fulltime te kolven. Eerst tot 3 maanden, maar zit nu op bijna 6 maanden ?

Terug
Bovenaan