Borstvoeding

Hoi Sevi,

Sorry, maar ik vind het dus niks, maar dat ligt niet aan jou, maar aan het forum. Ik ben er nu voor het eerst, maar ik vind de opmaak ronduit slecht. Hopelijk kunnen we nog een andere oplossing vinden.

Groetjes en liefs, Henrike, mv Justin (21 mnd) en Anique (7 wkn)
 
Ik ben het helemaal met je eens Henrike maar op deze manier kunen we nog wel op een vrij rechtstreekse manier al die beginnende bv mama's bereiken...en dat is toch ook wel belangrijk. Een nieuw forum buiten dit gebeuren hier om is voor veel mama's niet te bereiken, ook al posten we hier iedere dag een link.
 
Dat is inderdaad de bedoeling ja.Met het april 2002 forum zijn wij nu wel aan het kijken om ergens anders weer door te gan, ze vinden het hier niets. Mijn grootste bezwaar is toch dat iedereen zomaar een naam van een ander kan pakken en daarmee kan gaan posten. Dan maar weg van de begaande wegen met ons vaste clubje. Maar voor de bv mama's is het belangrijk dat wij nog steeds advies kunnen geven en doorverwijzen!
 
Hoi,

Nou, ik vind het ook niks hoor! Waarom verhuizen we niet met z'n allen naar yahoo? het is daar misschien iets minder vrij toegankelijk (eerst aanmelden) maar dit is idd ook niks. Ik snaps trouwens nog steeds niet waarom het oude forum wordt afgeschaft.... zelf nooit problemen mee gehad. Vond het wel handig dat ik alle berichten via de email binnen kreeg zodat je in kan loggen als je wilt reageren.

Gr. Ellen mv Nina 14/4/2000 en Mick 15/2/2002
 
Ik vind dit ook helemaal niets; het is niet zo moeilijk om een MSN-mailinglist aan te maken; ik vind die vrij overzichtelijk.
Ik had overigens ook helemaal geen problemen met het oude forum; vond het bijv. ook erg prettig om "laatste dag-berichten" te lezen; meteen een goed overzicht van wat er her en der gepost was.

Groeten,
Mieke en B:)ris (17 juli 2002 en alweer ruim 10 maanden aan de bv!!)
 
Ik pleit er voor om Borstvoeding hier te houden ondanks alle nadelen, ivm bereikbaarheid voor andere moeders. Wij zijn hier makkelijker te vinden voor hen, het idee om elders onieuw te beginnen en dan via postings hier mama's te attenderen op het bestaan van ons bvforum zal minder nieuwe bezoeksters brengen dan als we gewoon hier blijven Nogmaals, het gaat er mij om dat we zoveel mogelijk bv mama's kunnen helpen en hier hebben we het grootste bereik....
 
Terug
Bovenaan