Borstvoeding

Ik vind dit maar wazig en omslagtig als ik eerlijk ben. MAar misschien is het een kwestie van wennen....
Tja je moet toch positief blijven, dus ik ben allang blij dat er een plekkie is waar we vragen kunnen stellen.. Ik heb zonet trouwens op het " oude" forum een vraag gesteld. ZOu iemand daar toch nog antw willen geven...ik blijf daar voorlopig even kijken!

groeten en alvast bedankt, Aurora
 
Och, het zal wel wennen. Jammer alleen weer van al die knipperende advertenties. Ik heb deze bladzijde trouwens bij mijn favorieten gezet, en ik kwam keurig op de goede plek terecht, dus misschien werkt het wel :)

Tonny, mv Thomas, 18-07-02
 
Ik heb even rondgesnuffeld op deze site, en het valt me op dat hij bol staat van de reclame van Nestlé en zo. Ook de zogenaamde informatieve artikeltjes zijn puur reclame. Over borstvoeding kon ik zo gauw niks vinden, alleen een verwijzing naar een boekje wat je kan kopen.

Tonny
 
Nou, na ruim een half jaar lukt het me weer om iets op het borstvoedingsforum van zwanger.nl dat nu jongegezinnen.nl heet te posten. Is ook wat waard :)
Maar inderdaad, erg mooi is het hier nog niet.
Ik post even om te kijken hoeveel moeders die vorig jaar op Hemelvaartdag in Blijdorp waren hier nog posten en lezen.
Dirk is sinds 15 oktober trotse grote broer van Aurelia. Dol op borst, hoe kan het anders...
 
Hai Dirks-en-Aureliasmama :) ( mooie naam zeg!),

wij zitten nog steeds op het oude forum hoor, voor zolang het nog duurt tenminste, kom anders ook eens daar kijken....
 
Terug
Bovenaan