Bosbesje, happy21 en myfteria

@Bosbesje @happy21
Ik dacht aangezien we toch steeds met zn 3en kletsen is dit net zo handig.

Echt grappig dat we alledrie in de zorg zitten.
Ik heb deze en volgende week vakantie en dan 3 maanden weer door. We zijn druk met het huis al een beetje herinrichten. Woon in een klein oud huisje dus altijd ruimte tekort.
vandaag komt mn moeder voor het weekend logeren.
Echt heel raar, maar sinds ik vakantie heb slaap ik 's nachts heel slecht. Wat ervoor zorgt dat ik overdag veel last heb van hoofdpijn.
 
Inderdaad @myfteria
Ik heb ook klein woning dus ben nu ook opzoek naar grotere woning en ik ben elkedag moe maar kan zijn dat het erbij hoort ik verheug me op vakantie en ja inderdaad leuk dat wij allemaal in de zorg zitten we hebben dan veel gemeen
 
Leuk dat jullie een groepje gemaakt hebben overigens zit ik ook in de zorg ik ben alleen nog niet zwanger anders kon ik erbij komen hahaha

:)
 
Je bent ook nu welkom hoor @annemarie31.
We zijn zo druk in een ander item aan de klets dat me dit handiger leek.

Moe zijn hoort er inderdaad bij @happy21
Maar valt me wel tegen hoor. Wordt steeds erger. Volgende week vk maar s vragen. Wij gaan voorlopig niet verhuizen. Is financieel niet haalbaar omdat we dan 800euro of meer aan huur moeten gaan betalen.
 
Heey.

leuk zo'n groepje! :D

wij hebben meer dan 4 jaar en een half geleden al een groter huis gekocht.. ben blij dat we dat net voor de crisis gedaan hadden en nog een hypotheek konden krijgen.. wij blijven mooi zitten waar we zitten hihi.

maar inderdaad wat leuk dat we allemaal in de zorg werken! Wel andere doelgroepen.. maar wel leuk :)

hoe voelen jullie je nu?
 
zo 800 dat is duur @myfteris waarom zo duur?volgende week is zo hoor de dagen gaan al lekker snel ik moet de 11de gaan voor het hartje dus geen echo ik zit met een diepe spanning want ik weet niet hoe ik reageren zal lijkt me hele leuke en bijzondere ervaring
@bosbesje ik voel me best moe hoor zonder veel te doen voel ik me kapot of als ik middag ff lig val ik zo in slaap hah en jullie hoe voelen jullie nu?
 
Zo duur omdat we allebei werken en dus vrije sector moeten huren. Maar dat is niet op te brengen hoor. Betaal nu de helft.
Hoor dan ook het hartje inderdaad, ben ook erg benieuwd.

Nog 2,5 week moeders voor moeders. Verder gaat het wel. We modderen wat aan zo in de vakantie. Vooral niet teveel doen
 
oow oke ik snap het:)
ik vind het zo spannend , is vroeg maar ik heb natuurlijk al een buikje is het gek/raar dat ik nu al heel de tijd (als ik avond op bed lig) me buik wrijft en ermee praat:$?
 
Terug
Bovenaan