Bosbesje, happy21 en myfteria

Ja het huren wordt ook steeds duurder.. belachelijk toch..
wat doen jullie straks als de kleine er is? Ik weet niet hoeveel uur jullie werken? Willen jullie minder gaan werken?

hihi ik wrijf volgens mij de hele tijd over mijn buik haha :) lekker genieten zo toch

ik kan niet minder gaan werken ben bijna klaar met me opleiding februari beginnen de examens dus ben ik dan op verlof moet het dan inhalen:p hoe gaan jullie het doen met opvang? ga jij minder werken @bosbesje?

Oh dat is wel jammer.. maar dan ben je mooi klaar met je opleiding als de kleine er is!

Ik werk 32u en ga straks 24u werken.. maar kan dit alleen omdat mn man in februari klaar is met verpleegkundige en dan meer gaat verdienen.
mijn ouders wonen om het hoekje, dus die kunnen oppassen. En evt mijn schoonouders, die wonen 10min rijden hiervandaan.. dus dat scheelt ook een boel :)
maar wij zijn best vaak vrij samen en hebben misschien max 2/3x per week oppas nodig..

hoe ga jij het doen met opvang?

@bosbesje ik ga mijn opleiding afmaken ik ga nu naar 2de jaar ik doe maatschapelijk medewerker zorg ik laat mijn schoonmoeder of moeder oppasen of eventueel opvang ik zit op school en mijn vriend werkt dus lukt ons best zo

Dank jullie wel dat ik welkom ben :)
Ik volg momenteel de opleiding verzorgende ig en ben werkzaam in de thuiszorg bij de organisatie ZuidZorg...
Volgend jaar studeer ik af en dan wil ik nog verpleegkundige studie doen...
:)
Ik woon sinds twee jaar in een mooie koopwoning gelukkig kan mijn man alles zelf bekostigen dus ik ben puur extra!

Ik werk 24 uur maar we weten allemaal in de zorg dat dat meer word gauw Hahahahaha
Mijn dochtertje van 7 heeft het hier ook naar haar zin, ik ben tot ze 2.5 jaar oud was alleenstaande moeder geweest ik woonde toen wel zelfstandig en huurde toen ook ik werkte toen 28 uur...

Zo weten jullie ook wat van mij :)
Volgende week weet ik of ik zwanger ben laten we het hopen...

Ja inderdaad, vaak is er altijd wel een oplossing te vinden :)

trouwens, wij hebben de kraamzorg al aangevraagd haha. Lijkt er vroeg.. maar de verloskundige adviseerde om dit zo snel mogelijk te doen. Heb jij dat ook al gedaan?

jaa ik heb al kraamzorg geregeld de mevrouw zij tegen mij dat ik gelukkig optijd ben omdat 1januari natuurlijk een feestdag is dus het is niet vroeg wel goed dat je dat nu heb gedaan dan hebben we dat tenminste voor zekerheid binnen toch
@annemarie31 hoop ook voor je dat je een kleintje weer bij zult krijgen zal je kleine wel leuk vinden

Toen ik zwanger was van Jill was ik al alleenstaand ik kan me herinneren dat ik ook vroeg de kraamhulp heb geregeld dat is gewoon een fijn idee en geeft je rust :)

Jaaaa Jill wil Heeeel graag een broertje of zusje hihi
Ik wil ook wel weer eens voelen hoe het is... Straks ervaren jullie die schopjes en dat is zo'n mooi moment... Ik heb heel mijn zwangerschap genoten van die buik en alles wat erbij hoorde, dus als ik het bij jullie zo lees dan komt dat gevoel weer naar boven...

:)

Terug
Bovenaan