Terug van weg geweest.
Mn moeder is gezellig 2 dagen geweest en gisteren een verjaardag van het dochtertje van een vriendin.
Echt leuk om te zien dat we zo lekker actief met elkaar aan de klets zijn.
Ik ga al weken met mn handen op mn buik liggen om een connectie te maken met de kleine. Wordt daar altijd heerlijk rustig van. Mn man praat ook al steeds of zingt voetballiedjes. Hij hoopt op een kind dat ooit meegaat naar de voetbal. Zelf gaat hij elke thuis wedstrijd haha.
Wij werken allebei wisselende diensten. Ik volgens vast rooster en hij hoort het vaak pas de dag van te voren. Ik werk 34uur, maar doordat het in de 24uurs jeugdzorg is, zijn dat 2 tot 3 diensten per week. Mijn man gaat zijn vaste vrije dag aanpassen en mijn moeder wil ook wel af en toe komen oppassen( ze moet een uur rijden voor ze hier is). Daarnaast denk ik een gastouder waarbij overnachten een optie is, aangezien ik lange en ook slaapdiensten draai en mn man ook lange nachtelijke diensten of pas 's nachts thuis komt. Hij is beroepsverkeersregelaar.
Opvang heb ik verder nog niet geregeld. Aangezien ik waarschijnlijk in mei geen werk meer heb door de bezuinigingen, moet namelijk een vast contract en dat doen ze op het moment niet...
Kraamzorg moet je inderdaad al vroeg regelen. Ik heb een bekende gevraagd (de oma van het halfbroertje van mn man). En zij gaat het doen. Echt superlief want ook zij moet een uur rijden voor ze bij ons is.
@annemarie31 spannend! Maar herbeleven met ons is tot dan ook gezellig
Ik ben zwanger geworden nadat ik juist heb gezegd gelukkig te zijn met mn leven en dat er niet persee een kindje bij hoeft. Na onze eerste zwangerschap/miskraam heeft het meer als een jaar geduurd.
Als je man zo gek is met je 1e kind zal het alleen maar een geweldige ervaring zijn om de zwangerschap samen te ervaren. Weet het zeker.
Zo dat is weer een hele lap tekst hihi