Bosbesje, happy21 en myfteria

Hier is alles nog steeds rustig.
Vandaag voor t laatst bij de verloskundige geweest.
Strippen was niet gelukt omdat me baarmoedermond nog niet ver genoeg geopend was.
Hebben nu voor dinsdag een afspraak staan bij de gynaecoloog.
 
Aah ook voor jou super spannend nu @ilona2104 :D

Hier gaat alles trouwens super goed!! Noortje begint steeds meer zelf haar flesjes leeg te drinken... en als ze dat doet, dan mag ze mee naar huis!!!!
Het is echt aftellen nu :) ben zoooo ongeduldig
 
Owww supercool bosbesje!!
Ben erg blij voor jullie :)
Jill heeft zoiets liefs gemaakt voor ons vandaag...een zelfgemaakt bosje bloemen in een vaas met een lieve tekst erop dat ze het superleuk vindt om grote zus te worden *smelt*

Wat een heerlijk kind heb ik toch!

Succes Ilona! Lang kan het toch niet meer duren??
 
Hee dames!

Ik ben gistermiddag 21jan bevallen van onze zoon; Djenoah Jeevan Paltoe!!

"Voor" Bevalling was een hel! Maandag avond tot dinsdag nacht weeen gehad om de 5 min, maar gaven mij geen ontsluiting! Dinsdag nacht naar het ZH gegaan omdat ik niet kon slapen en uitgeput was. In ZH morfine prik in been gehad , 4 uur geslapen daarna weer wakker door weeen.. Door ontspanning 3cm waardoor ik ruggenprik kon krijgen. Helaas moest ik hier lang op wachten.. Uiteindelijk maar 45 min kunnen genieten van de ruggenprik want er werd meteen een katheter in geduwd (letterlijk) waardoor ik zoveel pijn kreeg dat ik persweeen kreeg en ineens op 8cm zat.. Dus weer veel pijn!
Bevalling/persen zelf duurde "thank god" maar 13minuten!! En daar was mijn wondertje van 3755 gram!!

Nu rusten en genieten!

@ilona2104 heel veel succes en zet um op!
 
Ah super gefeliciteerd met jullie kleintje sheren!
Kun je eindelijk gaan genieten!


Annemarie, ben nu 40w5d dus het duurt niet super lang meer. Maar elke dag is er eigenlijk 1 teveel. Wil lekker genieten van ons kleintje Haha.
 
Hoera gefeliciteerd Sheren! Pff wat een lange weg heb je afgelegd maar inderdaad wel fijn dat het persen zelf zo snel is gegaan. Nu mag je ook gaan genieten. En met de tijd vergeet je niet dat de bevalling 'hel' was maar zwakt het vanzelf wel af naar 'zwaar.... ' of minder ;)

Bosbesje, wat super fijn. Duim echt voor je dat ze snel zelf drinkt en jullie haar eindelijk haar eigen omgeving kunnen gaan laten zien.

Annemarie, wat super schattig! Heerlijk om zo'n kind rond te hebben lopen. Dat wordt straks vast een hele trotse zus

Ilona, tijd kruipt dan echt voorbij he. Heeft je vk ook gevraagd of je mee wil doen aan de index-studie? Daar kun je vanaf vandaag aan meedoen en is een onderzoek van AMC over het inleiden bij 41 weken. Misschien dat je wel info vindt als je op internet zoekt. Ze zouden mij aanmelden maar de bevalling begon precies met 40,5
 
Terug
Bovenaan