Bosbesje, happy21 en myfteria

Misschien doen jullie kleintjes hetzelfde als die van mij. Komen vlak voordat er ingegrepen gaat worden. Hoop voor jullie dat ze zich snel aandienen. Dan kunnen jullie ook genieten.

En daarna blijven we natuurlijk doorkletsen over wat we dan tegenkomen toch?
Ik kom iig genoeg tegen ;)

Zoals Vk het vertelde kwam het negatief over op mijn. Ik weet niet precies hoe ik t uit moet leggen. Maar voelde me er niet prettig bij zeg maar.
Maar heb nog paar dagen om erover na te denken en net wat Myfteria zegt misschien komt de spruit vlak voor de ingrepen Haha.

@annemarie33 hoest nu daar op werk? Fijn dat het lukt met de opdrachten, aangezien ik weet hoe moeilijk ze daar zijn haha.. Ik heb vandaag mijn laatste opdracht afgemaakt! Ben nu met alles klaar!! Dus als de kleine er is niet meer zo veel aan me hoofd :D

@ilona2104 oei, dat klinkt niet echt positief nee.. Als jou gevoel zegt niet doen dan moet je dat ook niet doen.. Laten we hopen dat myfteria gelijk heeft hihi

@sheren24
Owww ik ben trots op je!! Ik werk niet meer sinds 15 december en ga alleen nog naar teamvergaderingen , bevalt me prima!
Ff dat gemekker niet ligt denk ik in dit geval ook aan mijn hormonen hahaha

Ja Volgende week maak ik mijn laatste bp af en dan nog keuzeruimte en hoppateee klaar!
Ook ik wil gewoon ff niks en als ik dan ga poetsen dat ik dan geen schulgevoel heb van ow mijn school moet...

Alle vh hulpen op 2 na zijn ontslagen! Dus lekker gezellig bij ons :p

Ik hoop dat je lekker aan de gang gaat nu! Ik zei ook al ik beval toch niet voordat ik die opdrachten af heb gnagna

Xxxx

@ilona2104 en?? Al wat... Hihi
Ik merk nu echt dat ik pijn scheutjes heb daar beneden, buikpijnen.. Mja nog steeds niks waardoor het begint! Weet je wat je al gaat doen donderdag?

Nee. Nog steeds geen kleintje.
Pff ik heb soms ontiegelijke steken in mijn schaamstreek, denkt dat het t hoofdje van de kleine is die dan beweegt. Verder heb ik het idee dat me buik minder word.. voel me minder dik in elk geval, weet niet of de rest dit herkent?
Mijn hele huisje is ondertussen wel schoon Haha. Afgelopen dagen flink gepoetst, met nodige rustpauzes Haha.

Ja, ik denken dat ik me toch wel laat strippen. Baad t niet dan schaad t niet.
Maar denk zelf al vanaf begin dat het de 21e geboren word. Dus misschien is t niet nodig.

Blijft spannend dames. Wat ze zeggen over dat je weet als het begonnen is klopt aardig. Je gaat inderdaad de regelmaat herkennen. Zelf dacht ik dat ik darmkrampen had omdat ik steeds naar de wc moest. Van een vriendin hoorde ik dat dit veel voorkomt. Dus letten op darmen die zich legen ;)

Good luck ladies

Terug
Bovenaan