Box er in of er uit?

A

Anoniem

Guest
Ik lees af en toe dat mensen de box er al uit hebben gedaan. Ik kan me dat absoluut niet voorstellen. Ik kan Lukas geen tel alleen laten. In de woonkam er klimt hij overal bovenop. Pakt alles wat maar een beetje los staat en in de keuken (die is apart van de woonkamer) doet hij hetzelfde. Af en toe moet ik toch echt mijn handen vrij hebben (om te koken bijv! dus hij gaat regelmatig nog de box in (en dat vindt hij niet leuk!).

HOe is dat bij jullie?

Stijn zit nooit meer in de box en ik wil ’m ook heel graag weg doen.
Maar omdat hij nu zo mobiel is zeggen anderen dat het we handig is de box te laten staan. Dus ik twijfel nog steeds. Een maand geleden ook al. Aangezien het een uitdragerij van speelgoed is kan ik de ruimte wel gebruiken. Ik denk dat de box voor zijn verjaardag (7/9) weg is...

Hoi,

Wij hebben dus de box al een hele tijd niet meer.
Jaimey vondt het niet leuk.. niet veel ingezeten etc
Het scheelt ook bij ons kwa ruimte en nu heeft hij dus een speelplek, wij hebben niet echt een groot huis dus voor ons kwam dat goed uit.
Meestal als ik aan het koken bent dan is ie aan het spelen.
Hier ook een dondersteen hor die op de tafel klimt, trap, raamkozijn, laadjes dus het is wel opletten hier.

gr kaat

Hier is de box net na zijn 1e verjaardag weggegaan. Julian heeft er altijd veel ingezeten, tot hij kon lopen en toen was het afgelopen. Het is gewoon goed opletten,   maar goed te doen hoor. Als ik even naar boven moet of naar de wc dan neem ik hem gewoon mee hahaha.
X Janine

wij houden de box er ook nog in
iris vind het nog steeds leuk om er in te zitten met haar speelgoed.
ze speeld ook graag in de ballen bak. maar daar kan ze uit kruipen.
groetjes petra

Bij ons blijft de box nog wel even staan... Je weet maar nooit.

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 11:20:13'));

Huh, mee naar de wc, ...?

Ja, waarom niet? Heb ik me de oudste ook gedaan worden ze gelijk een beetje bekend met de wc.

X Janine

Terug
Bovenaan