Box er in of er uit?

Bij ons blijft de box er ook nog wel even in. Wij zorgen ervoor dat de box interessant blijft voor Tijs. Speelgoed in zijn box, daar speelt ie niet mee buiten de box. Hierdoor vindt hij het iedere keer nog reuze interessant om in de box te spelen. Soms is ie het na een half uur beu, maar soms zit ie rustig een uur te spelen. Als hij het beu is mag ie er ook weer uit. Heerlijk rustig en ik kan een boel doen in die tijd. Tijs is afgelopen donderdag 1 geworden.
Het zoontje van mijn broer zat tot de 2 jaar nog in de box en vond dat nog interessant ook.
Pas hebben wij het zoontje van vrienden van ons een paar uur in huis gehad. Het mannetje wordt deze maand 2 en hij heeft zeker anderhalf uur in de box zitten spelen, terwijl hij er thuis allang niet meer in zit. Hij klom tegen de box aan, want hij wilde erin. Geen kind aan gehad.

Groetjes,
mama van Tijs

haha, gezellig hoor, samen naar de wc...
Stijn ziet het wel gebeuren (vergeet vaak de deur te sluiten) dus hij weet wel dat er nog een kamertje in huis is. Maar ik laat hem rustig verder spelen hoor, tenzij hij natuurlijk net ergens op aan het klimmen is, haha. Ik laat hem vaak alleen spelen maar met een scherp oor voor wat ie aan het uitspoken is. Gevolg is wel dat hij zich helaas een enkele keer bezeert. Vinger klem, omgevallen, dat soort dingen...

Bij ona blijft de box nog een tijdje, Isis vindt het (nog) niet vervelend om erin te zitten en ik vind het erg fijn om inderdaad af en toe mijn handen vrij te hebben (als ik naar de voordeur moet ofzo). Bovendien weten we sinds gisteren dat er een broertje of zusje aan zit te komen  dus ik denk dat we 'm gewoon laten staan totdat nummertje twee er is!

Groetjes,
Myrna mv Isis

PS: over dat naar de wc gaan; ik neem Isis niet mee maar laat wel vaak de deur open staan zodat ik nog tegen haar aan kan kletsen!

Hier al maanden geen box meer..... Sophie is net 1 geworden, maar vind de box al niet meer leuk sinds ie omlaag ging. Daarvoor was ze nog zo klein, toen vond ze alles prima. Er gebeurt gewoon teveel om haar heen denk ik.En misschien komt het ook wel omdat ikzelf niet zo dol ben op dat onding. Het is groot, lomp, ongezellig en werd her al snel gebruikt als opslagruimte.

Nu kruipt ze dus door het huis, maar met traphekjes, afgeplakte stopcontacten en een paar extra ogen in m'n rug gaat het eigenlijk prima.... En dan heeft ze ook nog een broertje die zo dol op haar is, dat hij haar of mij de hele tijd waarschuwt als ze iets doet wat niet mag.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Lang leve de box!!

Ik denk er nog niet eens aan om hem weg te doen!! Lyanne heeft het ook zo naar d'r zin in de box,kan zich er prima in vermaken en kan ik tenminste wat doen in huis. Anders moet ik haar constant in de gaten houden.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

ook hier blijft de box nog ff staan
annique vind t nog erg leuk in de box
ze speelt er zo een uur in......
en t is handig als ik even mijn handen vrij wil hebben en haar niet steeds achterna hoef te lopen , om te kijken wat ze uit wil spoken haha
ze trekt overal alles uit en af en noem maar op..
dus hier blijft ie nog lekker ff staan

Bij ons blijft de box denk ik ook nog wel even staan...
Ik zou hem graag wegdoen, want ik vind het een onding en hij staat wel een beetje in de weg nu, maar Stef vindt het nog erg leuk. Ik zet hem er altijd in na het ontbijt. Dan kan ik even wat opruimen, wakker worden, koffie drinken, het forum lezen....enz.
dus....voorlopig gaat ie nergens heen

Liefs Annet

Het scheelt overigens wel dat 'ie bij ons niet in de weg staat, hoor. Als ik de ruimte nodig zou hebben zou het wellicht een ander verhaal zijn!

Terug
Bovenaan