A
Anoniem
Guest
Bij ons blijft de box er ook nog wel even in. Wij zorgen ervoor dat de box interessant blijft voor Tijs. Speelgoed in zijn box, daar speelt ie niet mee buiten de box. Hierdoor vindt hij het iedere keer nog reuze interessant om in de box te spelen. Soms is ie het na een half uur beu, maar soms zit ie rustig een uur te spelen. Als hij het beu is mag ie er ook weer uit. Heerlijk rustig en ik kan een boel doen in die tijd. Tijs is afgelopen donderdag 1 geworden.
Het zoontje van mijn broer zat tot de 2 jaar nog in de box en vond dat nog interessant ook.
Pas hebben wij het zoontje van vrienden van ons een paar uur in huis gehad. Het mannetje wordt deze maand 2 en hij heeft zeker anderhalf uur in de box zitten spelen, terwijl hij er thuis allang niet meer in zit. Hij klom tegen de box aan, want hij wilde erin. Geen kind aan gehad.
Groetjes,
mama van Tijs
Het zoontje van mijn broer zat tot de 2 jaar nog in de box en vond dat nog interessant ook.
Pas hebben wij het zoontje van vrienden van ons een paar uur in huis gehad. Het mannetje wordt deze maand 2 en hij heeft zeker anderhalf uur in de box zitten spelen, terwijl hij er thuis allang niet meer in zit. Hij klom tegen de box aan, want hij wilde erin. Geen kind aan gehad.
Groetjes,
mama van Tijs