Box er in of er uit?

lili nu 11 maanden ,zit ook al maanden niet in de box...ze heeft een redelijk grote ruimte in de woonkamer met allemaal speeldekens kussentjes etc...hier zit ze echt boekjes te lezen en rustig te spelen ...verder klautert ze ook door het hele huis!! en gaat idd ook met mij mee naar de plee...ofja ze kruipt gewoon achter me aan!!
Verder heb ik niks in de woonkamer en keuken waar ze niet aan mag...eigelijk helemaal babyproof ...op een paar planten na...maar ze weet (meestal dan) dat ze hier niet aan mag!!haha~!!

Groetjes lonneke

hoi

wij hebben de box al 6 maanden niet meer..... tycho is nu 13 maanden. hij wou er niet meer in dus ja.... spelen op de grond is ook veel leuker! en leerzamer

xx en mv tycho

Siebe zit er soms nog wel eens in. Gemiddeld 1 keer per dag. En als ik hem er dan in zet, kan hij zich ook echt nog wel even vermaken. Ik vind het wel gemakkelijk. Vooral als hij eens wat hangerig is en overal aan zit. Het lijkt dan zelfs of hij blij is dat hij even in de box mag. Dus hopelijk blijft hij dat nog even doen.

Bij Merijn hebben we de box pas opgeruimd toen hij een maand of 17 was!!

Groetjes Fonske.

Ik vind het ook nog heel erg fijn, de box. Ik kan Ivar geen moment alleen laten (anders ontdooit de vriezer door een openstaande deur, of verandert het eten van de kat in een viezige brij van brokjes, haha), dus als ik naar boven moet of idd eten ga maken, dan lekker in de box (hoewel met koken scharrelt hij vaak rond in de keuken).

Ik ga proberen hem zolang mogelijk erin te doen, hopelijk blijft hij het een rustplekje vinden!

Groetjes Jenneke

Voorlopig blijft de box nog staan! Thom zit er nog regelmatig in te spelen en anders is het een heel handige verzamelplaats voor zijn speelgoed
Groetjes mv Thom

Hier blijft de box verlopig nog even staan. Ilse kan weliswaar heel goed zelf spelen. Als ik aan het koken ben speelt ze heel lief en hou ik haar in de gaten. Maar als ik naar boven moet (voor de was bluhh) dan zet ik haar toch even in de box en dat vindt ze prima. Maar zeker blijft de box staan omdat er weer zo'n kleine spruit zit aan te komen! In april (4-4-08) verwachten we deze lieve schat (we willen niet weten wat het wordt, maar dat het een schatje zal zijn weten we wel al zeker! hihi).

Hé Ilja, dat is een grappig ding. Hadden ze dat hier maar! Ilse zou het ook vast en zeker leuk vinden.

Liefs Jeske mv Ilse en ...?...

Ook hier gaat de box er nog niet uit. Op zich zou ik de ruimte heel goed kunnen gebruiken, maar sinds dat we terug zijn van vakantie vindt Tijn het opeens weer leuk in de box en zet ik hem er af en toe weer in. Dan kan hij zo een uurtje zitten te spelen. Fijn voor hem maar ook voor mij. Bovendien heb ik de box volgend jaar toch ook weer nodig voor het brusje van Tijn, dus kan ik hem ook wat dat betreft beter laten staan, anders ben ik straks net weer gewend aan de ruimte en dan moet ie weer terug.....

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09, en bijna 9 weken zwanger)

hier is de box ook al een tijdje weg.
merel wilde er niet in, dan was het echt krijssen geblazen, nou dat hadden wij er niet voor over.
ze heeft een eigen speelhoekje en ze mag met haar huisje met blokjes gewoon voor bij de tafel spelen, dan kan ik haar in de gaten houden.

Tuurlijk kruipt ze wel weg om op onderzoek uit te gaan, dat hoort erbij.
en als ze uit mijn zicht verdwijnt loop ik er achteraan.
af en toe best vermoeid, maar ach.. ik vind het belangrijk dat ze die vrijheid heeft om te spelen in huis.
(alle kastjes zijn dicht, stopcontacten ook)

En als ik ga koken hou ik haar in de gaten of zet haar in de kinderstoel erbij. (liedjes zingen van k3..soepstengel erbij! geen probleem)

Terug
Bovenaan