Box er in of er uit?

De box is er hier ook uit was toch allleen maar een tranentrekker. Staan nu 2 kastjes voor het speelgoed. Mijn kids gaan ook altijd mee naar de wc of zolder waar ik ook naar toe ga dus. Niet altijd omdat ik dat zo graag wil maar ze achtervolgen mij. Tijdens het koken zitten de kids te spelen. Is ze heel dreinerig gaat ze op de arm of als ik mijn handen vrij moet hebben om iets af te gieten ofzo in de eetstoel naast mij met een soepstengel.

Jahoor, mee naar de wc. deed ik ook altijd met de oudste. Meike heeft nog geen wandelambitie dus die zit nog rustig op haar gat.

Box staat er nog in maar ze speelt alleen even in de box als ze net uit bed is verder niet meer, ze wordt er ook boos om.... haha

Groet
Renske mv Meike 12/07/06

hiya mommas,

Hier geen box, nooit een gehad. Je ziet ze hier bijna niet meer.
Wel heb ik deze van baby einstein waar Max in kan zitten en staan en ronddraaien, met allerlei speeltjes die muziek en geluid maken.

Maar sinds ie kan kruipen wilt hij er nooit meer in. Dus, als de deurbel gaat, dan gaat Max met me mee, moet ik naar de w.c. dan blijft de deur open of hij gaat mee (zelfs als ik hem niet meewil besluit ie om mee te komen) en verder kruipt ie vaak naar z'n eigen kamertje en zit daar te spelen in zijn eentje. (af en toe roept ie me en dan moet ik ff laten weten dat ik er nog ben en dan is alles goed)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hallo,

Op het moment dat Jente kon lopen, hebben we de box eruit gedaan. Wij hebben ook een vrij kleine woonkamer dus de ruimte is heerlijk.
In het begin was het even wennen maar nu is het heel normaal en scharrelt hij lekker rond in de kamer.

Groetjes Fennie en Jente

Hier staat de box nog prima, staat ook niemand in de weg en als ik aan t koken ben of de bel gaat oid dan gaat Twan gewoon in de box. Heb ik mijn handen vrij en hij heeft voldoende om te spelen.
Ik ben  van plan om m zo lang mogelijk in de box te houden. Totdat hij erzelf uit klimt bij wijze van....

Liefs Maaike

hier gaat de box ook nog niet weg.
Mila is 11 maanden bijna en vindt het nog leuk om er in te spelen.
ze is dan heel lief van die activetyblokjes aan het onderzoeken en vermaakt zich dan goed.
Soms doen we haar even in de box bijv als wij eten.dat vindt ze dan prima.
het is haar rust en speelplekje.
groetjes piewie

Lukas houdt niet echt van de box. S' ochtends kan hij er wel lekker in spelen maar de rest van de dag is het al snel brullen. Het is puur voor mijn eigen gemak dat ik de box houdt.

Ik heb een redelijk grote woonkamer en ik kan wel achter hem aan blijven lopen. Rustig op een plekje spelen is iets wat hij niet echt kent. En hij staat niet in de weg dus voorlopig blijft hij echt wel staan.

Wel leuk om al deze verschillende meingen te horen. Zo zie je maar dat geen een kindje hetzelfde is

Hier staat ie er ook nog in.
Maar meer als opslag voor al het speelgoed dan voor Delano zelf.
Hij vindt het zelf niet eens zo vervelend om in de box te zitten maar ík vind het niet gezellig.
Ik denk dat hij er na zijn eerste verjaardag uit gaat (02-09).
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan