BRABBEL topic voor BABY'S.. (VERBODEN VOOR MAMA'S)

A

Anoniem

Guest

Hoi Vriendjes en vriendinnetjes,

Het wordt wel eens tijd dat wij ons eigen hoekje hier krijgen op dit Forum..
Dus wil je iets kwijt, zet het maar allemaal hier in!!
Zo hebben wij ook eens wat privacy!

Mzl

Kay zv Esmé

----------------------

Ik vind dus dat mama niet steeds met die zakdoek in mijn neusje moet knijpen. Ik vind dat héél vervelend, vooral als ik tv ben aan het kijken en ik dus niets meer kan zien daardoor..   Ik veeg het net zo makkelijk mijn gezicht door, dan zit het toch ook niet meer aan mijn neus?!

Verder is het de allerliefste mama hoor!!

Hee Kay,

ik vind dat mama mij gewoon bij het voer- en waterbakje van Tommie, onze kat, moet laten!! Ik snap niet waarom ze me omdraait, ergens anders neerlegt of gewoon de weg blokkeert door in de weg te gaan staan...????!!

Enne...  tof idee dit brabbeltopic!!

Oh ja  groetjes Ivar (ik zit natuurlijk op mama haar account...)

Zoow, egt een fet-koel-gaaf idee.
Ik baal er dus van dat ik niet eens aan die dingen aan de muur mag zitten waar twee gaatjes inzitten, en waar soms een draadje uitkomt. Altijd als ik in de buurt kom van die dingen (ze zitten echt mooi op kruiphoogte) gaan mijn pappa en mamma al op het puntje van de bank zitten. Meestal kruip ik dan maar door, maar als ik denk dat ze even niet opletten en ik til mijn handje op om even te voelen..."AH AH AH!!! Dat mag niet Kian"...
Ja duh, alsof ik dat niet weet. Maar waarom niet! Ik doe toch verder niks!!
Mazzel, Kian

l:dsKLL;MD?l|ZLMZL;MLSXzasxzS?L ;L;M'L;dsNIP'JRio'hfwoi'hioh'frvediln fvd;LMKz":?

hihi dat is een goed idee man!! kunnen wij eens over de mamma s praten ipv zij over ons...
Mijn mamma is verder heel erg lief hoor... ook als ik een beetje ondeugend ben..oei oei want ik begin zoveel te ontdekken!! leuk leuk leuk!!
En mijn pappa is trouwens ook HEEL lief!!
Doei, lief zijn voor jullie pappa's en mamma's he.....hihi leuke plaatjes allemaal...dooooeeeeggggg
Zoen van Matthieu voor alle lieve kindjes hiero...

Ik vind het niet leuk dat ik altijd maar moet slapen van mama. De wereld ontdekken is veel en veel leuker!.

Maar vandaag zijn papa en mama met mij naar de binnenspeeltuin geweest en dat was wel heel heel leuk!

Zwaai zwaai van Lukas (dat kan is sinds kort, goed he!)

Dag dag allemaal,
Ik mag altijd met mijn grote broer zijn spulletjes spelen, maar soms mag ik dat ook niet en dan word hij zo boos en dan drukt hij mij aan de kant en zegt dan nee dat zijn mijn dino's maar als hij aan mijn speelgoed zit en ik krijs dan heel hard wheewheeeee dan zegt hij gewoon dat mag ik wel van mijn broertje. Ik vind dat helemaal niet eerlijk !!! Maar verder is hij wel lief want als ik heel hard huil zegt hij altijd waar is je peem en dan pakt hij dat kleffe ding dat in mijn mondje gaat en drukt hem erdan in..... En dat is best lief toch? Ach ik zie hem later nog weleens als ik groter dan hem word (hihi)

Groetjes jullie vriendje Milan

Terug
Bovenaan