BRABBEL topic voor BABY'S.. (VERBODEN VOOR MAMA'S)

Zoooo dit vind ik dus echt cool hé!
Van papa en mama mag ik niet eens aan de tv enzo zitten, puhh net of ik niet weet hoe het werkt. We zijn toch geen baby's meer.

Oh ja ik heb een eigen dinges zodat ik hier kan schrijven, maar ik zet dus niet mijn eigeste naam, want ik weet zeker dat mama ook hierin leest terwijl het niet mag.

Bye bye Spookje

Nee die mama van mij!! Zit ze vanochtend eerst nog in een topic te schrijven aan een mama die zich zorgen maakt over haar dochtertje of ze toch niet te  langzaam is in haar ontwikkeling, dat ik ook eerste bijna niks deed (!) en dat ze zich er over verbaasde dat ik toen in een week of 2 ineens alles leek te kunnen (zelf gaan zitten, kruipen, staan, stappen rond de tafel etc.). Dus ik denk dat is oke! Sta ik vanochtend op de 4de trede van de trap en toen deed ze me toch een partij paniekerig!!! Ik snap er werkelijk niks van. Het is ook nooit goed hè!

Nou ja, ik snap het natuurlijk wel een klein beetje, want ze houdt natuurlijk heel veel van mij, maar ja, ik zal het toch moeten leren.

Groetjes Siebe

He allemaal!!

Waar ik van baal, is dat als ik eindelijk de afstandsbediening heb weten te pakken, mijn mama deze dan weer van mij af pakt en dan moet ik heel hard huilen en hoop dan dat ze het weer aan mij terug geeft, maar ze laat mij dan gewoon huilen! Niet lang hoor, want daar vindt ze mij veel te lief voor!

Maar ik heb een hele lieve mama en papa natuurlijk! Ze speelt heel veel met mij, maar laat mij ook heel veel zelf spelen en dat vind ik heel leuk. Net als Kian, vind ik ook die dingen aan de muur met die gaatjes er in zo leuk! Maar er zitten nu plaatjes voor, flauw hoor!

Ik ga lekker slapen, ben namelijk heel erg moe want ik ben met mama en mijn tante wezen winkelen vandaag.

Heel veel groetjes en kusjes van Lyanne

Nou, dan die mama van mij...
Ik mag niet aan de stereo zitten, flauw hè. En als de vaatwasser openstaat en papa en/of mama die aan het opruimen is/zijn, mag ik niet eens helpen. Dan gaat het weer: Tijs....nee. Als ik de deur van de vaatwasser vastpak om te gaan staan. Ik kan er anders toch niet bij! En als ik dan bijna een bord te pakken heb, zetten ze me ineens in de box.

Pfff en soms snappen ze het ook echt niet hè. Het heeft 2 dagen geduurd voor ze snapten dat ze het niet zo donker moeten maken in mijn kamertje als ik ga slapen. Ik vind het namelijk wel fijn om nog even rond te kunnen kijken en kletsen voor ik ga slapen. Het heeft wat brullen en krijsen gekost, maar het resultaat is er dan eindelijk naar.

Goed idee trouwens, zo'n hoekje voor ons. Kunnen wij ook eens klagen...

Groetjes,
Tijs

Whaaaaahhh, waarom blijft mijn mamma zolang plakken hier. Ik wil mijn fles: NU!!!!!
Kian

Nou ik heb eigenlijk maar 1 dingetje te klagen: papa en mama hebben mij maandenlang laten huilen en ik had zo'n pijn in mijn oren!!! Ze hebben me wel geprobeerd te helpen hoor, maar de kinderarts en KNO-arts zag telkens alleen maar vocht!! Maar omdat ik nog niet kon praten kon ik ze niet vertellen dat je van vocht ook heel erg veel last kan hebben!!!! Toen ik het kruipen aan het overslaan was besloten papa en mama toch nog een keer naar de KNO-arts te gaan en nu krijg ik straks buisjes!! Da's natuurlijk niet cool maar ik voel me nu al een heel stuk beter met de antibiotica en  cross het hele land door!!!

Verder heb ik niets te klagen omdat mijn papa en mama echt watjes zijn, hihi! Ik mag alles en ik mag ook overal mee spelen omdat ze me niet willen laten huilen, hihihi! Weten ze dan niet dat ik daar een verwend jochie van word?

Pff,
Die papa en mama van mij......
Zitten ze zelf op die knopjes van dat ding te drukken (heeft geloof ik een afstandsbediening) maar als ik dat wil proberen dan pakken ze die af . Snap er niks van! Zelfs na flink protesteren krijg ik mijn zin nog niet..Daar moet maar eens een topic over gaan, (hoe krijg ik mijn zin?)  kijken of dat hier ook werkt.....

En soms stoppen ze me gewoon in dat ding dat box heet. Nou dat vind ik helemaal niet leuk, kijk ik me daar tegen wat tralies aan, dat vinden hun toch ook niet leuk! Soms val ik dan gewoon tegen de tralies aan, dan haalt mama me er wel uit om me te troosten......En ik ga gewoon veel spinazie eten, dan klim ik er vast nog wel eens uit......

doeiiii
Tessa

Ik heb afgelopen donderdag twee auwa prikken in mijn bovenbenen van mevrouw de dokter gehad!! Ik vond dat niet leuk..
Eerst vrolijk met een speeltje lopen zwaaien en als je dan lacht hakken ze die naald er in, echte kindervrienden zijn het

Alsof dat niet alles is heb ik sinds vandaag mijn hele lijf onder de rode bultjes..
Zucht,..Daar gaat mijn zelfvertrouwen!
Ach, steekt mooi af bij mijn witte huid van de afgelopen weken ziek zijn..

Gelukkig vinden papa en mama mij nog steeds de mooiste baby, uhm, bedoel knul, van de héééééle wereld

Kay zv Esmé

Terug
Bovenaan