BRABBEL topic voor BABY'S.. (VERBODEN VOOR MAMA'S)

wat een goed idee hihihihihi giebel giebel

ik vind het ook echt belachelijk , dat ik niet mijn boekjes mag verscheuren, de krantenbak op de kop mag  trekken, de afstandsbediening mag opeten, aan mama's haren   mag trekken, mijn broodjes uit mijn mond mag gooien, mijn speen niet uit bed mag gooien, want ik vind het zzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooo gezellig als papa en mama nog 6x naar boven moeten komen daarvoor want dan kan ik ze weer uitlachen... ik mag het windscherm van de fiets niet slopen, en zelfs niet mijn schoenen uitgooien als we op de fiets zitten.... beetje jammer...
nou als ik nog iets weet wat ik niet mag. wat ik toch wel een beetje jammer vind dan horen jullie dat snel genoeg hoor haha
oh ja en 4x op een dag poepen vind mijn mama ook teveel, man wees blij met die goeie stoelgang...
en ook mag ik de kat niet kaal plukken... pffff ouders....
maar ze zijn ook wel lief hoor af en toe haha
kusjes van annique

Heeyy allemaal

Hehe eindelijk mag ik ook even typen   (daar staat mama dan weer niet van te kijken dat ik dat al kan haha) Maar inderdaad, ik poep te veel, kruip nog steeds niet (ik vind tijgeren veel te leuk en ik kan het al heel goed!) Ik zou t ook wel prettig vinden als mn billetjes eens niet zo rood zouden zijn.. auw..   En ja hoor ik krijg weer een tandje erbij (das heel handig met koekjes eten zeg hihii)
Leuk dat wij nu ook lekker kunnen kletsen hier he!?   En eh Kay.. die ballentent, mag ik keertje meekomen spelen daarin? Gaaf zeg! Zag dat Fabio er ook al 1 heeft.. hmm ga toch maar een snara mn mama en heeeel lief naar d'r kijken.. hihi

Hi 5 voor de grote jongens hier en kusje voor alle lieve meisjes! (  )

Sep

Heej Sep!!

Ja die ballenbak is groot genoeg dus daar kunnen we royaal met z'n tweeen in!!
Ik duik er steeds in, heel gaaf!! Mama had voor  2 weken terug nog een lading extra ballen gehaalt en er zitten nu al zo'n 250 ballen in, dus tot aan mijn middel in de ballen  hihi..

Maar eh,.. wie weet komt je mama deze week nog een bakkie doen, dan kom je maar gezellig mee. Ze heeft morgen ook lekker vrij!! Joepieeee..
Alleen is mama haar telefoon vergeten op haar werk, dom dom,.. Dus dat wordt dan mailen..

Tot snel maatje!!

Kay zv esmé

Hee da's nog eens leuk!
Ik ben eindelijk weer beter, maar wil wel even zeggen dat mijn mama zó lief voor me was! Ik werd wel een beetje gek van al die flesjes drinken die ik steeds kreeg, maar ze bedoelde het vast goed..haha

En wat ik ook wel eens even zeggen wil..... Waarom willen jullie toch allemaal kruipen? Het is toch hartstikke vermoeiend? Ik blijf lekker zitten en als ik weg moet, komt mama me altijd vanzelf optillen...haha Werkt ptima hoor!

Nou luitjes, als ik nog wat bedenk....
Vette klapzoen Stef

P.s. Mijn papa is natuurlijk ook VET COOL!

Hey vriendjes en vriendinnetjes!

Ik mag nog geen eens van mijn mama de trap op klimmen en ik kan het al heel goed! Ben zo boven. En ik moet ook altijd liggen als ik weer eens een schone luier om moet en dat vind ik ook zo stom! Maar verder vind ik mijn mama de allerliefste ik krjg ook heel veel kusjes van haar!
Mazzel
Thomas

bc     g   0\                                     ¿ ¿ ¿ ¿-lm,b nb g m rfvvbbngvbfvbbde5rddrdfcfv x /       bc     g   0\                                     ¿ ¿ ¿ ¿-lm,b nb g m'[ hhm nyhgrfvo0kjjhy,   nm , ,                  

Zo, dat is mijn mening en daar moete julie het maar mee doen.

v                 nb   v vv   vc µÃ§

Lukas!                      

Ook ik moet even klagen!

Waarvoor moet ik persé blijven zitten in mijn stoel als ik eten krijg.
Staan is toch veel makkelijker en bovendien vindt ik het leuk!
Dat snappen ze gewoon niet... maar jullie snappen me wel...
Toi Toi enne.... van het weekend wordt het lekker weer kunnen we lekker in het badje.

He vriendjes en vriendinnetjes.

Hebben jullie dat gezien? Alle mama's hebben een foto wedstrijd opgezet. Echt dom zeg. Nu moeten we alwéér op de foto in onze mooiste jurk of broek en met onze mooiste lach. ik wordt er een beetje gek van hoor!
Dat ze ons maar gewoon laten spelen. Iedere keer wordt ik weer gestoord als ik een blokje in de vormenstoof probeer te doen (is moeilijk hoor!), puh ouders!!!!

Liefs en een handkusje aan de lieve en stoere boys
Ilse

Terug
Bovenaan