BRABBEL topic voor BABY'S.. (VERBODEN VOOR MAMA'S)

Jaaa, ik zag mijn mamma ook al weer met m'n zwembroek.....HEBBEN JULLIE NAAR BUITEN GEKEKEN???
Gekkenhuis!! Ze gaat toch niet echt menen dat ik voor de foto m'n zwembroek aanmoet!! Het lijkt de noordpool wel hier!
Nou, misschien valt het mee. Ik zie wel dit week-end.
Mazzel!
Kian

Mijn papa en mama hebben nog steeds de tuin niet in orde. Er ligt nog geen gras en ik kan nog steeds niet buiten in het badje. Ze dachten natuurlijk slim te zijn om alvast een huisje neer te zetten, maar daar kan ik nog niet eens in! Ze werken er wel hard aan/in/om hoor, maar nu heeft het wel lang genoeg geduurt.

Groetjes,
Dean.

Hoi,

Ja echt wel.Mijn papa en mama hebben net niet zo'n leuk nieuws gekregen maar we komen gewoon hoor.Ik hoorde Papa tegen Mama zeggen dat we maar gewoon moesten gaan....joepie.

Liefs Tess.

sniksniksnik.....

mama moet echt werken, ikke had zo'n zin... nu hebben Lyanne en Tess alle mooie jongens voor zich zelf (oke mijn vriendje zit in the States)....

Zeg Lyanne en Tess geven jullie ze een kusje van mij?

Liefs Tess

PS. ikke hoop dat morgen de stroom uitvalt in Gorinchem Oost dan kan mama mij  gaan halen en kunnen we toch komen... ga eens denken hoe ik dat kan doen

Mijn mama is echt heel raar. Zit ze een beetje raar tegen mij te praten dat ze het ook heel zielig vind dat ik prikken heb gehad.... ze brengt me toch zelf naar de dokter. Maar ik luister altijd heel goed naar mama. Als ze zegt 'ga je mee, Tyche' dan kruip ik achter haar aan. Of als ze ergens zit kom ik haar even een aai geven, of een kus, of haar veters losmaken.
En met papa ga ik fietsen en dansen. Hij is een beetje gek.
Afstandsbedienig vind ik ook leuk. Ik heb een eigen. Dan gaan mama en ik op de bank hangen met onze afstandsbedieningen en zappen maar.
Dag allemaal.

Kus van Tyche

Ik ga aan aan die man met die lange witte baard ipv een ballenbak een hooibak vragen!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan