bruine afscheiding/licht bloedverlies in week 6

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds dinsdagavond steeds een klein beetje bruine afscheiding. Vandaag na de 'grote boodschap' zat er wat roze bloed op het toilletpapier. Ik zit helemaal in de rats en vrees het ergste (50% van de vrouwen met bloedverlies tijdens hun zwangerschap krijgt een miskraam), heb de verloskundige gebeld, maar er kan pas volgende week vrijdag een inwendige echo worden gemaakt (omdat het nu mogelijk te vroeg is om hartslag te kunnen constateren). Zijn er meer vrouwen met afscheiding/bloedverlies in week 5-7 waarmee het al dan niet goed is afgelopen? En wat waren de symptonen precies?
 
Ow schat toch... geen ervaring, kan me wel voorstellen dat je in de rats zit!

Bij mijn zus was echter gelijk heftig bloedverlies toen ze met 6 weken miskraam kreeg!

Rustig aan en succes!

Liefs
 
Ow schat toch... geen ervaring, kan me wel voorstellen dat je in de rats zit!

Bij mijn zus was echter gelijk heftig bloedverlies toen ze met 6 weken miskraam kreeg!

Rustig aan en succes!

Liefs
 
Hoi Hoi,

Toen ik een miskraam kreeg wat het ook meteen heftig bloedverlies.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!
Ik duim voor je dat het goed gaat!

Groetjes!
 
Hoi Hoi,

Toen ik een miskraam kreeg wat het ook meteen heftig bloedverlies.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!
Ik duim voor je dat het goed gaat!

Groetjes!
 
Ik heb het allebei een keer gehad. De eerste keer bleek het een miskraam te zijn. De tweede keer heb ik een gezonde dochter gekregen.
Het kan dus alle kanten op gaan. Echt heel rot en heel vervelend. Je staat dan zo onder spanning en je kan er niets aan doen. Behalve wachten dan.
Succes en sterkte!
 
Ik heb het allebei een keer gehad. De eerste keer bleek het een miskraam te zijn. De tweede keer heb ik een gezonde dochter gekregen.
Het kan dus alle kanten op gaan. Echt heel rot en heel vervelend. Je staat dan zo onder spanning en je kan er niets aan doen. Behalve wachten dan.
Succes en sterkte!
 
Terug
Bovenaan