bruine afscheiding/licht bloedverlies in week 6

hallo Nogevenanoniem

Ik heb niet zn leuk verhaal.
Bij mij begon het ook zo ongeveer met 6 weken zwangerschap. Na dat beetje roze afscheiding achtig bij het afvegen, ben ik direct bij de ha geweest. Mijn baarmoeder mond was nog gesloten maar vreesde het ergste. 4 dagen later, verloor ik opnieuw wat roze bij het afvegen en het werd wat helderder bloed. Dit verdween weer tot na 4 dagen later toen begon ik te vloeien alsof een gewone menstruatie. En dit 3 dagen lang. Pijn heb ik nooit gehad, maar moest wel wachten tot ik anders 8 wken zou zijn voor de echo. En inderdaad ik had dus een mk gehad.
Ik wou je liever een goed en positief verhaal vertellen maar je vroeg echt specifiek ook om de waarheid. Nu ben ik inmiddels opnieuw zwanger en 19 weken ver. Omdat ik een mk gehad had was ik onder controle bij de gyn, ik heb dus met 6 en 7 wken een echo gehad. bij 7 wk was er een hartslag. bij 6 wk een vruchtzakje met dooier. Dus ze kunnen eerder wat zien. laat je niet afschepen maar vecht voor je recht, zorg dat je naar de gyn mag.
Heel veel sterkte meid, oja er zijn inderdaad wonderverhalen, en genoeg vrouwen die nog maanden ongesteld zijn terwijl ze in verwachting zijn, het hoeft echt niets te betekenen een beetje bloed verlies.
Ik hou het in de gaten of je weer een verhaal post, hou me op de hoogte.

liefs nath
 
Het hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik dit ook toen ik zo'n 6 a 7 weken heen was. Het begon met heel licht bruin en roze bloedverlies op het werk. S'avonds toen ik thuis was werd het meer en kreeg ik ook krampen, en werd het inderdaad een miskraam. Maar bij jou houdt het al twee dagen aan mischien is het dan te wijten aan de innessteling? Ik hoop voor je dat het goed gaat. Even afwachten een spannende tijd.
 
Als je er weinig of geen buikkrampen bij hebt (zelfde gevoel als bij je menstruatie, dan is er weinig reden tot paniek. Ik heb zelf een mk gehad bij 10 wkn, was ook meteen helrood bloed, begon 's avonds ook met kleine beetjes, en werd tegen de ochtend ineens veel meer. Mijn schoonmoeder heeft ook ooit bloedverlies gehad en is toch allemaal goed blijven gaan. Ik wens je veel sterkte toe en duim dat het niks ernstigs is!
 
Hey dames,

Bedankt voor al jullie reacties! Gister was mijn afscheiding weer helemaal helder en doorzichtig, en vanmorgen na de grote boodschap nogsteeds, dus m'n man en ik gaan er maar vanuit dat het idd een innestelingsbloeding is geweest. Garanties dat het goed gaat en blijft gaan zijn er nooit, maar de tekenen zijn positief. Nu een kwestie van doorademen tot vrijdagen dan hopelijk 'n positieve echo met hartslag!

Groetjes

 
Hey dames,

Bedankt voor al jullie reacties! Gister was mijn afscheiding weer helemaal helder en doorzichtig, en vanmorgen na de grote boodschap nogsteeds, dus m'n man en ik gaan er maar vanuit dat het idd een innestelingsbloeding is geweest. Garanties dat het goed gaat en blijft gaan zijn er nooit, maar de tekenen zijn positief. Nu een kwestie van doorademen tot vrijdagen dan hopelijk 'n positieve echo met hartslag!

Groetjes

 
ik heb de eerste weken van de zwangerschap ook vaak wat bruine afscheiding gehad en tot grote schrik had ik ook met afvegen roze bloed. ging zelfs douchen zat mijn onderbroek vol. en ik ben nu 16 weken zwanger. het hoeft niet meteen te duiden op een miskraam. zolang het bloedverlies niet samen ging met hevige krampen maakte ik me na geruststelling van de vk niet al te druk.
Er kan een gesprongen addertje zijn. Je vagina is nu ook zo doorbloed. Als je gemeenschap hebt gehad kan je hierdoor ook wat bloed verliezen.

Ik wil je wel veel succes wensen!
 
ik heb de eerste weken van de zwangerschap ook vaak wat bruine afscheiding gehad en tot grote schrik had ik ook met afvegen roze bloed. ging zelfs douchen zat mijn onderbroek vol. en ik ben nu 16 weken zwanger. het hoeft niet meteen te duiden op een miskraam. zolang het bloedverlies niet samen ging met hevige krampen maakte ik me na geruststelling van de vk niet al te druk.
Er kan een gesprongen addertje zijn. Je vagina is nu ook zo doorbloed. Als je gemeenschap hebt gehad kan je hierdoor ook wat bloed verliezen.

Ik wil je wel veel succes wensen!
 
Hoi,

Ikzelf heb geen ervaring ermee. Een vriendin van me had ongeveer wat jij beschreef zo'n 5 dagen lang en dat was een innesteling, ze is inmiddels 6 maanden zwanger!
Een andere vriendin heeft pas een miskraam gehad, die had beetje bloedverlies een dag en daarna ging het over in heftig bloedverlies en flinke krampen en stolsels wat ze verloor.
Dus ik denk dat het een innesteling is.
Ik duim voor jullie!

Liefs Reneke
 
Terug
Bovenaan