bruine afscheiding/licht bloedverlies in week 6

Door de betere doorbloeding zoals hierboven genoemd kun je na een grote boodschap of seks wat bloedverlies krijgen, idd door een gesprongen adertje - sluit me aan bij Chantie! Heb het zelf niet gehad maar meer meiden hebben dit.... Gefeliciteerd in ieder geval en succes met wachten, vond ik zelf het moeilijkst in het begin :)
 
Hoi,

Ik heb het ook gehad een keer was het het begin van een miskraam.
2e keer is deze zwangerschap geweest ben nu bijna 23 weken en het gaat prima!!!
Dus lastig om iets over te zeggen ik weet wel dat alles beter doorbloed is als je zwanger bent dus daar kan het ook aan liggen.
Deze keer had ik het ook na een "grote" beurd op het toilet was gewoon een aambei.
Wist ik eerst ook niet dus paniek voor niets.......
Ik ga voor je duimen dat jij ook zoveel geluk hebt als ik nu!!!

Liefs Pupke
 
Hoi Heppy,

En is tot nu toe alles goed gegaan?? Ik had precies hetzelfde in week 5-7 hoor. Was toen ook lichtelijk in paniek. Maar inmiddels ben ik, zonder verdere klachten, 16 weken zwanger!

 
Hoi Heppy,

En is tot nu toe alles goed gegaan?? Ik had precies hetzelfde in week 5-7 hoor. Was toen ook lichtelijk in paniek. Maar inmiddels ben ik, zonder verdere klachten, 16 weken zwanger!

 
Lieve Denise,

Ik snap je onzekerheid. Ik heb bijna dagelijks bruinverlies soms zelfs bloedverlies gehad tot aan m'n negende week van de zwangerschap. Ben inmiddels ruim 13 weken zwanger en geen bruinverlies etc meer. De verloskundige vertelde mij dat heel veel vrouwen het hebben. De ene vrouw heeft een beter doorbloedde baarmoedermond dan de ander. Rond de 6e week kan t ook van het innestelen zijn. Probeer je niet te druk te maken. De verloskundige zei ook zolang je geen enorme krampen hebt en veel bloedverlies (zoals menstruatie of erger) is er vaak niks aan de hand.

Hoop dat je snel voor je echo mag :)

liefs, patricia
 
Terug
Bovenaan