cadeautjes eerste verjaardag

A

Anoniem

Guest
Wij zitten er al een tijdje over na te denken.
Want wat geef je zo'n frummel voor hun eerste verjaardag.
Nu zag ik dat wij niet de enige waren die al met dit probleem bezig waren.
Dus nu maar een topic openen en hopen dat er leuke ideeen uit komen.

Hier wordt altijd van ons verwacht dat wij wat weten voor de kinderen.Dus behalve voor onszelf hebben we ook ideeen nodig voor opa's,oma's,oudoma en tante's.
Het probleem wordt zelf per volgend kind groter.Gelukkig houden we het bij 3.

Zo en zo komt er een verjaardagstaart waar ze zich in kan uitleven,maar dan?
-een laag stoeltje (de jongens gebruiken er nog steeds 1)
-bedalarmbandje (het is een meid)
-eigen bestek9geen plastic)
-loopauto (knalroze van Big Bobby Car,helemaal leuk)

Nou hebben jullie al enig idee?

Groetjes Jessica

Hoi,

als ik iets bedenk watik leuk vind voor de kinderverjaardagen schrijf ik dat bij hun verjaardag in de agenda omdat de kans heel groot is dat ik het anders vergeten ben tegen de tijd dat ze jarig zijn.

Dit heb ik al bedacht voor Stijn:

- bestekje met zijn naam erin gegraveerd
- zandbakschelp (zo'n dubbele blauwe want de andere zandbak is naar de stort en ik vind het een fijn idee dat hij alleen in een laagje water in de deksel kan spelen)

- ekorre loopwagen van Ikea (daarvan kan je de wielen vaster zetten zodat ze niet op hun snufferd gaan)

- nijntje bowlingsetje bij de prénatal (daar kan ik geen foto van vinden)
- zwembroekje

tja en verder heb ik eigenlijk geen flauw idee

Groetjes van Marloes

Nou,de zandbakheeft mijn man 7 jaar geleden zelf gemaakt van materiaal van zijn werk (soort plastic)die kan nog 25 jaar mee.Jammer genoeg niet toe aan vervanging.
Joyce had van sinterklaas een loopauto/kinderwagen gekregen.
Zwemkleding hebben we al genoeg.

Zomerkleding zou evt wel kunnen ,maar welke maat heeft ze dan?
OBBY CAR New Bobby Car Princess

Deze blijf ik leuk vinden!
Hopelijk lukt het om het plaatje te plaatsen.

Groetjes Jessica

Wij hebben de boerderij van Little People al gekocht (moeten nog 1,5 maandje wachten).
En ook een loopautootje van Bumba. Maar ik vind het ook heel moeilijk.

We vragen aan de opa's en oma's een schommel, een zandbak voor buiten, misschien een glijbaantje. En als we het echt niet meer weten, dan misschien wel bonnen van de Prenatal of een andere winkel, zodat we zelf kleertjes kunnen kopen.
Oja, ook nog een leuk speelsetje voor op het strand.

Pff, best veel nog.
Succes ermee.

Groetjes Jolien

Hoi,

Wij hebben toen Duplo gevraagd voor Eva. Daar was ze toen nog iets te jong voor, maar het is altijd prijzig spul en er wordt nog steeds zo vréselijk veel mee gespeeld. Als je al twee knullen hebt (als ik met niet vergis) dan zullen jullie vast al wel Duplo hebben.
Maar er is tegenwoordig ook allerlei leuke meisjes Duplo:

En ik ben altijd voor boeken:
- Diverse boekjes over Gonnie en haar vriendjes van Olivier Dunrea
- Diverse boekjes van Bobbi, geschreven door: Ingeborg Bijlsma
- Boekjes van 'Kiekeboe' door Emily Bolam
- Leuk woorden en plaatjes boeken
- 'Het grote boek voor kleintjes' van Marianne Busser en Ron Schröder (is wat duurder, maar wel héél erg leuk.
Ik ben een echte boeken fan,dus ik zou de lijst nog veel langer kunen maken, maar als je op bijvoorbeeld bol.com kijkt, dan kun je zoeken in het genre 0-3 jaar.

Een leuk shirt of jurkje met haar naam (Simplycolors)

Kijk eens op Koterkado. Allerlei leuke spulletjes waar je haar naam op kunt laten zetten.

Tjonge, volgens mij hoef ik me niet af te vragen wat ik ga vragen voor Bas zijn verjaardag..... Alhoewel veel van deze dingen bij ons in huis wel te vinden zijn.

Groetjes, Karin

Ja moeilijk he,

Levi heeft al een grote broer en zus dus het is al een soort speelgoedparadijs. Ik zou het ook echt niet weten. Uiteraard een mooie taart, aangezien ik zelf een hoop taarten voor anderen maak kan dat niet uitblijven  (kijk maar eens op mijn site als je dat leuk vindt, www.bijentaart.nl ).

Maar verder hebben we echt alles al (erg eigenlijk he) dus ik denk dat we ook maar duplo vragen want daar heb je nooit genoeg van en is altijd leuk. Maar om nou aan iedereen duplo te vragen is ook weer zo stom. Dus alle ideeen zijn welkom. Ik heb zelf wel bij www.pasopshop.nl leuk kadootjes gezien om op het kinderdagverblijf te tracteren. Ze hebben daar spulletjes voor 1 euro dus ik denk dat ik daar wat bestel.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

zou het zelf nog niet eens weten.
aangezien we op die kleine zijn verjaardag nog op vakantie zijn.
krijgt hij daar wat kleine dingen
van mijn schoonfamilie vragen we gewoon kleertjes.
en thuis kijken we dan wel weer.
denk een loopauto en dat soort dingen.

groetjes saloua

Wij gaan voor Mette een loopfiets kopen. Schijnen ze een hoop plezier van te hebben...
gr.Ing

Terug
Bovenaan