cadeautjes eerste verjaardag

Deze bedoelde ik eigenlijk! Die andere is een imitatie...
gr.Ing

Wij zelf zijn aan het kijken voor een schommel.
Tja duur kado maar toch ook wel errrug leuk en we hebben ruimte zat ervoor.
Van anderen misschien wat kleertjes is altijd handig.
leuke meezing muziek cd
hobbelpaard

Wij hebben ons neefje op zijn eerste verjaardag ook de boerderij van My Little People gegeven en hij vind en vond hem helemaal geweldig.

Nu hebben wij een meisje en heb ik aan mijn zusje gevraagd om haar voor haar verjaardag het poppenhuis van My Little People te geven.
Ik zag hem staan in de dukatenfolder van de Blokker en dat leek me erg leuk. Ze moeten hem dan wel wat vroeg al kopen actie loopt tot mei en Maaike is pas 2 juli jarig. Maar vinden ze geen probleem.

Wij zijn helemaal enthousiast over de spullen van My Little People.

Groetjes
Inge

hallo!
haha.. wat kun je nu al druk zijn met de eerste verjaardag hé?
Jelte moet nog 3maanden wachten, maar ook opa en oma hebben het kado al op zolder staan hoor.
Verder willen we zelf eigenlijk maar een klein kadootje (of mss wel helemaal nix) geven, hij snapt het zelf toch nog niet en daarbij krijgt al genoeg!
Ws zal ik ook iets van duplo ofzo vragen en anders iets van kleertjes ofzo?
Laatst hoorde ik van iemand de tip om een kleinigheidje te vragen aan iedereen en dan de spaarpot op de verjaardag neer te zetten en deze evt te vullen, want jeetje wat krijgen de meeste kids toch de grootste kado's op hun verjaardag!
Maarja aan de ander kant, ze worden maar  één keer  1 jaar en deze is toch wel heel bijzonder!

Groetjes Saskia (mv Jelte 9-6-07)

Wat hier een grootsucces was is een spiraal met kralen,echt mijn zoontje is nu   ruim 2 en speelt er echt iedere dasg mee!

Wat ook een succes was is een vormenstoof!

www.2007mamaforum.nl

Ik ben deze week ook al bezig geweest met Lotte's verlanglijstje.

Ook wij hebben een zandbak op de verlanglijst. Een schommel, buitenhobbelpaard (little tikes) en glijbaantje hebben we al. Verder de bijbehorende vormpjes, schepje, emmertje, enz, ook leuk voor op het strand.

We willen ook een zwembadje voor van de zomer in de tuin, met waterspeeltjes. Ik me van mijn jeugd herinneren dat ik een ding had met watermolentjes, die gingen draaien als je er boven water in deed. Zoiets...

Verder vind Lotte het erg leuk om 'ge-entertaind" te worden. Daarom zitten wij aan een poppenkast met poppen te denken. Kunnen we eerst voor haar spelen en zij later zelf ook.

Over die boerderij van Little people, spelen ze daar al mee met 12 maanden? Ik zie het Lotte eerlijk gezegd nog niet doen... Ik heb al wel Little People poppetjes, die kreeg je een keer bij de Pampers  van Etos.  We hebben er ook een dvd van, die vind ze ook erg leuk. Oh, en dvd's van Tik Tak zijn aan te raden als cadeau! 5 euro bij V&D!

Groetjes, Marisa

Een rugzakje, vooral makkelijk als je eventjes weggaat en je wilt niet de hele luiertas meenemen.
Hobbelpaard
Kleertjes
Little people
Tractor met aanhanger waar diertjes opzitten (maken geluid als je erop duwt)
Rups van V-tech
Loopwagentje of autotje
driewieler

Liefs Saskia

Mamatorist, wat een superidee, die zandbak!
Ik zat mijn hoofd ook al te pijnigen over een leuk cadeau...

Terug
Bovenaan