cadeautjes eerste verjaardag

Wij hebben zelf voor Marissa een kietel me Ernie extreme en het Litlle People speelhuis van de dukaten aktie. Ik wil haar ook nog een bedelarmband geven maar die heb ik nog niet gekocht. Van oma krijgt ze een houtenloopfiets, een hele mooie met roze zadel en roze stuur. Verder vragen we meisjes duplo en een heleboel boekjes. Marissa en ik zijn dol op boekjes lezen. Voor in de tuin vragen we nog speeltjes voor in de zandbak en ik vraag een schommelbeest voor buiten. En verder ook wat kleertjes denk ik. En ook nog alles van Litlle People, dat vind ik zo geweldig!
Genoeg ideeen hier dus.

Hoi,

Ik heb de cadeautjes voor Sophie ook al binnen, van ons krijgt ze een schommel en een driewieler.
Het verlanglijstje voor de familie heb ik ook al klaarliggen!
Vorige week ben ik met pen en papier de intertoys binnengewandeld en heb alles opgeschreven wat ik leuk vond voor Sophie, ze hebben zo veel leuke dingen!
Vooral van little people en vtech, zo leuk! maar bijvoorbeeld ook een (ouderwetse) bromtol, dvd's van bumba, teletubbies etc. , emmertje, schepje gietertje, een vloerpuzzel van  met letters of figuurtjes erop, ik kan nog heel lang doorgaan, haha!

Misschien een idee als je het niet weer om ook eens een speelgoedwinkel binnen te lopen, er zijn zoveel leuke dingen te koop!

Groetjes Caatje

Terug
Bovenaan