cadeautjes eerste verjaardag

Hoi,

wij zaten eraan te denken om zo'n loop- duwauto van Winny The Pooh te halen.
En een telefoon, want hij wordt altijd helemaal gek als we aan het bellen zijn... dan wilt hij ook "bellen" en vervolgens erop gaan bijten
Hebben jullie kleintjes dat ook trouwens??

Groetjes Debby.

Ja hoor Debby,

Wij hebben ook zo'n gsm fan. Hij moet en zal die telefoon hebben, maar dat komt ook door mijzelf. Zijn vader werkt namelijk erg veel en komt vaak pas thuis als hij al op bed ligt. Dus dan laat ik hem even met papa 'praten' via de speaker nou dan lust hij ook wel een lekker hapje telefoon.

Verder ben ik echt nog helemaal niet bezig met zijn eerste verjaardag Jim is van 30 Augustus en is dus net een half jaar geweest.

Groetjes Patricia

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 19:40:36'));

Ik ben deze week ook al bezig geweest met Lotte's verlanglijstje.

Ook wij hebben een zandbak op de verlanglijst. Een schommel, buitenhobbelpaard (little tikes) en glijbaantje hebben we al. Verder de bijbehorende vormpjes, schepje, emmertje, enz, ook leuk voor op het strand.

We willen ook een zwembadje voor van de zomer in de tuin, met waterspeeltjes. Ik me van mijn jeugd herinneren dat ik een ding had met watermolentjes, die gingen draaien als je er boven water in deed. Zoiets...

Verder vind Lotte het erg leuk om 'ge-entertaind" te worden. Daarom zitten wij aan een poppenkast met poppen te denken. Kunnen we eerst voor haar spelen en zij later zelf ook.

Over die boerderij van Little people, spelen ze daar al mee met 12 maanden? Ik zie het Lotte eerlijk gezegd nog niet doen... Ik heb al wel Little People poppetjes, die kreeg je een keer bij de Pampers  van Etos.  We hebben er ook een dvd van, die vind ze ook erg leuk. Oh, en dvd's van Tik Tak zijn aan te raden als cadeau! 5 euro bij V&D!

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

De boerderij van Litte People is al vrij snel leuk. Mijn neefje speelde er eigenlijk meteen mee. Ze kunnen dan nog niet alles maar een heleboel dingen hebben ze zo door. Dit is ook van de dingen van Little People die voor vanaf 1 jaar zijn.

Groetjes
Inge

Hoi.

Ik zag dat iemand vond dat de schommels zo duur zijn, Klopt, maar we kregen gisteren folders binnen er daar zat er 1 bij van de Intertoys. Daar hebben ze vrijdag een schommel in de aanbieding, zo 1 die je in 3 verschillende standen kan gebruiken, voor heel klein, iets groter en een gewone schommel, en daar is hij vrijdag € 14,99 (normaal € 25,-, en als je hem niet op vrijdag koopt maar op een andere dag tijdens de aanbieding, dan kost hij € 20,-)

Groetjes Jolien

Het begint al een flinke ideeen lijst te worden.
Voor mike (3 jr 3 mnd) hebben we al diverse dingen van little people en ja het is heel goed te doen vanaf 1 jaar! En hij speelt er nu nog steeds mee en ook Brian (7.5 mnd) kan er niet vanaf blijven. Bij Toysrus is het vaak goedkoper dan bijv Intertoys of Bart Smit en hebben ze ook losse dingen (bijv poppetjes, autootjes etc)

Ik ben weg van houten speelgoed, Heb voor  Brian al een houten trekauto staan met in het dak (los deksel) een vormenstoof.  Houten speelgoed is vaak goed en leuk geprijsd te krijgen (nieuw) op braderien. Rond koniginnedag vind je overal wel een voorjaarmarkt of zo.
Ach en educatieve cadeautjes als leesboekjes, telraam, doen het toch altijd goed.

Groetjes,
Achnita

Hoi,

bij ons wordt er al heel veel gespeeld met babylego. Daar hadden we voor de oudste al behoorlijk wat van verzameld, voor de tweede hebben we er nog wat bij gekregen. Toen is het naar mijn schoonzus gegaan en haar dochter heeft er ook wat bij gekregen en ze kreeg nog meer van een vriendin en nu hebben wij echt een krat vol waar Stijn heerlijk mee kan slepen. Dat is dus echt een aanrader, alleen hebben we hier nu genoeg. Staat trouwens ook vaak op marktplaats.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan