Cadeautjes voor Sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie al inspiratie opgedaan met speelgoed zónder toeters en bellen, anders dan boekjes en puzzels? Het is echt heel erg, maar ik kan het even niet meer verzinnen voor ons meisje.......... We hebben al zoveel, maar ik wil haar niet alleen maar kleertjes of een nieuwe pyama geven.

Dus.............. leuke ideetjes zijn meer dan welkom!!

Groetjes
Susan

Oja, ik vergeet nog te melden dat ze een poppenbedje van oma krijgt en ikzelf zo'n leuke prenatal stoel heb gekocht voor haar

Susan

ja moeilijk he.
wij zitten ook met zo een probleem.
van mijn ouders krijgt ze een poppen wagen en poppen bedje.
van ons de pop
en mijn schoonouders en de peter en meter moeten ook nog wat verzinnen

omdat ze net jarig is geweest heeft ze al een boel gekregen voor nu en daar kan ze nog effe mee vooruit.

ik vind een persoonlijk boek of zo ook wel leuk. heb ik vorig jaar gekocht voor de doop.
evt. een armbandje (heeft mijn dochter ook gehad vorigjaar).
of bestek (heeft ze gehad bij de geboorte)
veel succes ik hoop ook dat er nog tips binnen komen kan ik mee kijken of er nog iets tussen zit. voor onze dochter.
groetjes petra

Prikblokken misschien? Ik heb laatst een tonnetje gekocht bij het kruidvat, kan Thom staks lekker bouwen. Of misschien een pop met een bedje of een poppenhuis?
Groetjes Laura

Oh, het poppenbedje komt er al zie ik. Heeft ze ook al een poppenwagentje?

Hoi,

ik ben zelf fan van het kwalitatief goede speelgoed waar ze waarschijnlijk jaren plezier van hebben, zoals Little People en Duplo/Lego.
Dat is wel weer vrij prijzig, dus niet echt voor Sinterklaas als ik eerlijk ben (van Little People heb je overigens wel kleine uitbreidingen natuurlijk).

Wij moeten ook nog inkopen doen, ik denk een uitbreiding van Little People, toch ook iets van kleertjes, een leuke DVD, verder nog geen idee. Mijn ouders gaan wrsch duplo kopen, dus hij krijgt ook wel genoeg hoor!

Liefs Jenneke

Komt me net iets te binnenschieten: een pak WC-papier, zijn ze vast uren mee zoet whahahahahaha

Niet om iemand aan te vallen hoor. Maar als ze al zoveel heeft ... moet daar dan nog zoveel meer bij?
Ze krijgt een bedje en een stoel. Speelgoed te over... En waarschijnlijk snapt ze het hele feest nog niet.
Op deze leeftijd zijn ze ook nog niet zielig omdat hun vriendjes en vriendinnetjes veel meer hebben gehad (niet dat dat voor mij een standaard is hoor!)
Kian krijgt ook niet zoveel. 1 of 2 kadootjes en wat lekkers lijkt mij meer dan zat! Ik denk dat het voor ons leuker is dan voor hem.
Succes met de kado's!!
Liefs Nelleke

Zit ook wat in Nelleke! Thom krijgt ook niet veel, hij gaat sinterklaas ontmoeten bij mijn zus en zal dan een cadeautje krijgen, maar verder vieren wij het waarschijnlijk niet, hij snapt er toch niets van. Maar Susan heeft natuurlijk Gijs ook nog.
Groetjes Laura.

Terug
Bovenaan