Cadeautjes voor Sinterklaas

Hoi,

Moeilijk hoor, hier wordt het pop en een huisje van Little people die ik op de ko heb getikt op Marktplaats (is niet echt mijn idee van fijn maar de oude huisjes zijn zoveel leuker dan de nieuwe versie, dus vandaar. Even schoonmaken en in elkaar zetten, klaar)

Maar wat verder, tja.... denk denk.... een houten trek of duw beest, je weet wel met zo'n stok eraan en dan gaan de voetjes wandelen, zien er schattig uit en makne weinig geluid. Ben trouwens gek op houten dingen. Een keukentje is ook leuk, lekker prutsen met potjes en pannetjes.

Hier worden het maar een paar dingetjes, ze snapt het toch nog niet, maar jij hebt Gijs dus je "moet" wel, en het is zo leuk!!

Succes met je speurtocht,

Liefs Nanda

Van mij hoefde het ook niet zo omdat Tyche toch al zoveel heeft maar ja, ook wij hebben 2 oudere kids en die kan ik niet uitleggen waarom sint niks aan Tyche geeft. Dus ik heb bij van Cranenbroeck wat kleinigheidjes gekocht. Een vormenstoof, blokken, mobiele speelgoed telefoon. Zoiets. En met wat kleertjes en een nieuwe pyama (+ de kado's van de rest) is dat een hele grote hoop kado's.

Wat ze bij opa en oma krijgen weet ik niet. Behalve een poppenwagen weet ik. Maar dat blijft dus bij opa en oma staan. Kei fijn.

Succes met inkopen doen hoor enne.. maak het niet te gek zou ik zeggen. Maar dat is mijn mening.

Liefs Kirsten.

..uhm heb trouwens ook nog een lala knuffel gekocht erg he? Maar die vind ze zo leuk!

Hier nog een lala-fan, alle telletubies zijn lala en toen ze deze zag (ik was er niet) was het diedie (toen sprak ze nog niet) dus hier al tijden een Lala. Ach hij is stil dus geen probleem met onze gele vriendin.

Groetjes Nanda

Meike vindt Bumba leuk dus daar laat ik mij door inspireren. Dus heeft Sophie niet iets wat op tv of een dvd wat ze heeeeel leuk vindt?????

Verder zou ik niets meer weten om aan te vullen.

Succes he.
Groetjes
Renske

Hello

Ja Nelleke, je hebt helemaal gelijk............... Maar het is zo gek om haar niks te geven, en Gijs dan weer wel. Aan de andere kant, het papier vind ze veel leuker en ik ben helemaal niet zo van de overdaad. Als ik zie wat er nog op zolder staat, waar ze nog steeds te klein voor is, of waar ik eigenlijk niet eens meer aan gedacht heb:

een poppenbuggy, een spuuglelijk herriemakend roze paard op wielen....... De halve inboedel van little people (waar Gijs niet meer mee speelt): de kermis, een paardenstal, een autowasserette. Op haar kamertje staat een poppenwagen met poppen erin...

Jeetje, als ik het zo bekijk: ik laat het lekker bij de stoel, een boekje met flapjes en een nieuwe pyama. Het is een keer genoeg.

Thanks voor jullie reacties en bedankt voor de 'wake up call', altijd goed om weer even eea in perspectief te zien!

Maar de topic mag blijven groeien hoor, misschien doet een ander nog inspiratie op.Bedankt dus voor jullie input!

Groetjes
Susan

Is dat spuuglelijke herriemakende roze paard niet over te schilderen ofzo? Dan geef je het een nieuw leven:

Gijs: "heeee mam, die had ik ook vroeger, maar dan een roze !!!!!!"

Nee, het is echt heel lelijk: roze plastic en stof  met roze pluizerige manen. Ze kreeg 'm bij haar geboorte en er zit een muziekje in waarvan de kriebels over je rug lopen (heel dramatisch, soort klassiek maar dan heel erg). Verder heeft 't ding een soort van lichtgevend blauwe ogen. Verven zit er niet in..... Volgens mij bijt ie dan!

Eigenlijk is het een soort psycho-horse........... Dus de zolder is een prima plek haha.

Groetjes
Susan

Zoiets, maar dan met wielen eronder en hele enge ogen en nog meer haar......

Terug
Bovenaan