Cadeautjes voor Sinterklaas

moeilijk he...
Mila heeft ook al een berg...i krijg het gewoonmee van oma(van neefjes geweest en ligt daar gedumpt) zonder te vragen.
soms zitten er leuke dingen bij,maar soms weet i eigenlijk niet waar ik het neer moet zetten...zucht en ze is net pas 1 jaar geworden....hoe moet dat dan als ze drie is dan moeten we verhuizen?hahawaha..
Hier voor sinterklaas denk ik maar eenkadootje van sint,ze krijgt ook al wat van de oma,s,van het sinterklaasfeest van mijn man,s werk....dus dat zijn er al 4(tenzij de peetoom en peettante ook nog wat kopen....
ik heb nog een bon van bart smit dus ik ga daar maar eens kijken.
succes allemaal..groetjes piewie

Ik ben net lid geworden van de Disneyclub. Dan koop je elke 4 weken een Disneyboekje met heel leuke plaatjes voor 8,50.
Ik kreeg vandaag bij de ouders van nu het boekje Hiawata kado, en nu ik lid ben krijg ik Sneeuwwitje en Winnie the Pooh voor de prijs van één! Ik heb dus straks al 3 boekjes voor Sinterklaas.

Groetjes van Cissy

Nou wat Nelleke zegt sluit ik mij ook bij aan. Ze hebben het niet door. Maar goed toch doe ik het en waarom.... voor de andere kids. Vorig jaar kreeg mirthe al cadeautjes niet zo veel als de andere kids maar goed. Ik heb zelf een jongen van 3 maar we vieren het altijd met vrienden die kids hebben van 4 en 7 en die hebben het door. Die vragen waarom ze zelfs maar zo weinig krijgt "ze is toch lief geweest"? Dus met helemaal niets kunnen we niet aankomen. Tja kunnen we het gaan hebben over de zin en onzin van het hele feest, als je goed gaat nadenken gaat het ook nergens over. Maar ja het is net als de andere feestdagen je gaat gewoon mee in het gebeuren, deels traditie, deels gewoon leuk. Het is maar 1 keer per dus we laten ze lekker genieten en verwennen ze goed.
Ik moet trouwens ook heel goed nadenken over wat ze gaan krijgen. Vind moeilijk als je er al 1 hebt, je hebt dan al zoveel. Gelukkig heb ik een meid en een knul dus kan ik mijn kleine meid nog verblijden met alles wat rose en verzorgbaar is hihi.

Hoi hoi

Wij gaan voor de praktische cadeaus....
Hemdjes en onderbroekjes (schattig!!!!!!!) en kleertjes.
Verder vragen we heel gedoseerd, wat speelgoed wat we voor over een tijde vast willen hebben. Ik vind dit soort dingen juist zo handig omdat Stef toch wel af en toe toe is aan nieuws speelgoed. Zo krijgen we het meeste en zijn we voor een heel jaar bevoorraad.

Liefs Annet (krijg er meteen weer zin in!)

Hoi ik heb voor de kids bij de Blokker zo'n bord gekocht waar je op kan tekenen en weer weg kan vegen voor 7 euro. Deze is magnetisch dus met andere dingen dr op tekenen oid gaat niet. Verder voor elk kind n puzzel en Zoë nog n K3 pakketje en Nëo n doosje Duplo en natuurlijk voor iedereen n chocolade letter. Verder vind ik t wel best zo.In Januari word Zoë alweer 3 en Nëo is net in September 1 geworden dus vind t wel best zo. Mn ouders komen, mn broer met zn meissie, mn zus en mn schoonmoeder en n ieder neemt n kleinigheidje mee voor de kids. Dan is t voorlopig wel weer gedaan hoor vind ik. T gaat hie rmeer om t gezellig samen zijn ( en de vreterij haha)
Groetjes en succes!

Ik vind sinterklaas zoooo leuk en daar horen ook een heleboel kado's bij.
Wij vieren het altijd (sinds Roos er is!) samen met mijn ouders en mijn broertje en zijn vriendin.
Gezellig bij ons in huis, de tafel vol met hapjes en drankjes en gezellig pakjes uitpakken.
Vorig jaar heb een soort speurtocht in huis voor Roos gemaakt en op verschillende plaatsen een zak met kado's verstopt. Dit om Roos af te remmen en alles wat te rekken anders zijn  we in no time door de pakjes heen, en ziet ze niet eens wat ze uitpakt!!
De volwassen trekken lootjes zodat we ook allemaal een pakje hebben en de kado's voor de meiden gaan in overleg met mij. Klinkt misschien niet zo aardig maar ik wel graag een beetje weten wat er in huis komt.
Ik heb nu voor de meiden 7/8 kado's per kindje, Roos krijgt vooral dingen als een puzzel, mini-loco, strijkkralen en spelletjes en een pop die echt kan huilen etc. (baby Annabel)
Linde krijgt een poppenwagen vd Hema, nu in de aanbieding en hij is zo gaaf!!!, ook een pop voor erin natuurlijk (Linde geeft graag poppen een flesje en dat is zoooo leuk om te zien) verder een badjasje, vanalles van Nijntje want die is helemaal favoriet (kan ze zelf ook goed uitspreken!!) ik moet nog het een en ander voor haar verzinnen want ik vind het voor Linde veel moeilijker dan voor Roos.
Voor samen een kerststal van Little People, in het kader van een brede opvoeding maar vooral omdat 'ie zo leuk is en een speeltentje.
Ik ga veel dingen volgende week kopen, dinsdag bij de Bart Smit vanaf 17:00 tot 22:00 uur 15% korting op alles!!!

Nou dat is wel zo'n beetje ons sint-avondje, ik heb er nu al zin in.

groetjes Daniëlle.

Oh, oh, Sinterklaas.
Ik vind het sinterklaas gebeuren altijd helemaal geweldig...
Ik kan er al mijn fantasie in kwijt en vind het heerlijk om de spanning van de jongens
mee te maken.
Het nadeel is dat het ook wel een hele drukke tijd is voor de kinderen en dat merk je wel aan hun humeur....
In  hun schoen doen wij altijd wat lekkers. Chocoladecentjes, pepernoten en dat soort dingen of wat kinder tatoos, stickers enz.

Op pakjes avond is het dan ook echt pakjes avond.
We kopen gemiddeld  10 pakjes per kind.
Dit variert van kleine dingetjes tot wat grotere dingen.
Als kleine dingen zie je dan leuks Cars sokken, pokemonschriften, chocoladeletter  en dat soort dingen.
Als grotere dingen voor de grote jongens een spelletje voor op de playstation, cd met kinderliedjes, ajaxspulletjes en lego aanvulling.
Ik hou wel goed in de gaten dat het niet de spuigaten uitloopt qua prijzen.
Maar ik vind het wel leuk als er heel veel pakjes zijn.
Die gezichten als ze zo'n berg zien...geweldig!
maar nogmaals het gaat meer om de hoeveelheid pakjes dan wat het gekost heeft.

Voor Chris heb ik een leuke oplegger auto gekocht van Playskool.
Verder nog wat kleine autootjes voor 1 jarige en een vormenstoof.
Vind hij nl helemaal geweldig.
Ook een rugzakje van Bumba omdat ik een luiertas nu vaak wat groot vind.
Als ik voor Chris veel minder zou doen dan gaan de andere kinderen vragen stellen.
HIj krijgt wel niet zoveel, maar wel wat pakjes. maar ook daar...beetje de prijzen in de gaten houden

Ieder doet het op zijn eigen manier. Niets moet, alles mag...
Sint is een geweldig feest, dus geniet er van!

groetjes Pas

moet zeggen dat Yoëll wel errug verwend word dit jaar hoor hahaha...maar dat komt door samenviering en de andere kinderen ouder zijn en anders rare vragen krijgt...dit is tevens het laatste jaar dat we met mijn mans familie samen vieren want ben er flauw van....schoonzus en zwager hebben vier kinderen en die kids krijgen echt ieders voor meer dan 200 euro aan kado`s....tja ze gaan dan uiteraard ook alleen voor de kids aan het werk haha....1120 euro waren ze vorig jaar kwijt aan sinterklaas nou sorry dat gaat mij te ver.....ze zijn nu ook best pissig dat we er mee stoppen hoor...ik vind het voor de kids ook jammer maar bij ons gaat de max tot 50 euro....

Yoëll krijgt dit jaar dus een autogarage van little people, een stofzuiger die het echt doet want hij mag mama graag helpen..en van opa en oma zo`n stoeltje van fisherprice....en nog wat kleinigheidjes.....maar dit is echt het laatste jaar hoor...hij heeft er nu nog geen besef van...

liefs denise

Terug
Bovenaan