Cadeautjes voor Sinterklaas

Oja gestsie die zijn eng. Voor Tess een klein model gekregen met zo'n afstandsbediening aan een koortje en loopt dat beest... afschuwelijk. Wild ehem weg geven maar ja die mensen die hem gegeven hebben hadden hem speciaal voor haar uitgezocht... nu staat hij in de kast, uit het zicht... wachtend tot de dag dat hij eruit mag en hopelijk binnen een paar dagen het loodje legt!

Hee Susan, waarom knikker je het paard niet weg als het zo vreselijk is? Wij hadden van iemand een poppenwagen gekregen en die was aftands..... die is dus weggegooit door mij. Ik weet dat wij weinig speelgoed hebben als ik het vergelijk met anderen maar ik en de kinderen zitten daar niet mee.

De kinderen worden erg hebberig van veel..... het gaat om het gebaar en om het geven en niet om de hoeveelheid.
Wij kregen vroeger alleen maar bruikbare dingen en overbodige, prima hoor heb geen trauma dus volgens mij doe je het goed!!!

Wij zorgen er wel voor dat de meisjes evenveel krijgen want Isa heeft dat heel goed in de gaten
Groetjes Renske

Tja weggooien......... Ze heeft het van haar peettante gekregen, dat kan ik dus niet maken vind ik. Er zal een tijd komen dat ze er echt wel even mee speelt, is het ook geen weggegooid geld. En hier ook echt geen overdaad, ze spelen tóch meer met andere zaken (zie de magneetjestopic). En op de zolder staat het niet in de weg voorlopig.

Ach ja, en ze is nog te klein om te zien dat Gijs wellicht meer speledingetjes krijgt dit jaar.. Kan zij lekker aan de gang met het papier dat overal vanaf komt....

Groetjes
Susan

Als iemand nog een leuk cadeutje zoekt.
Kasper is echt helemaal weg van zijn hobbel paard.
zelfgemaakt door opa.

groetjes pauline

Als iemand nog een leuk cadeutje zoekt.
Kasper is echt helemaal weg van zijn hobbel paard.
zelfgemaakt door opa.

groetjes pauline

Ja weggooien is heel drastisch.
Een even aantal geven is bedoeld voor haar bijdehandte grote zus. Meike kan ook nog niet tellen hoor haha.

Speelgoed dat door iemand is gegeven die speciaal is mag natuurlijk niet weg.

Magneetjes zijn idd heel leuk speelgoed. Meike kan daar ook veel plezier van hebben maar ook van de houten puzzels, die krijgen van haar een grondig onderzoek haha. Erg leuk om te zien wat ze er allemaal mee doet.

Voor Meike hoeft er niet zoveel bijzonders die is snel tevreden,.... haar zus daarintegen koos altijd voor hetgeen wat het meest blonk of lawaai maakte die was daar veel uitgesprokender in. Ze is ook gek op auto's. helaas doen haar opa en oma daar wat moeilijk over en moet ze met poppen spelen, vreemd he...

Groetjes renske

Tjeetje ja,hier puilt het speelgoed ook uit.We doen het rustig aan met het grote Sinterklaasfeest.Net wat jullie zeggen,ze beseffen het toch nog niet zo.Een paar cadeautjes krijgt ze wel hoor.Maar niet van dat overdadige...
Liefs Kitty en Tess.

Ook hier niet zo mega groot sintgebeuren.
Yoëll heeft 3 nichtjes en een neefje, waarvan er 3 niet meer geloven. Z'n nichtje van 3 is helemaal in too de sint. Yoëll begrijpt er de ballen nog niet van.
Het nichtje is veel met papa bezig (hm of andersom) en heeft toch geen erg in de rest. Ik weet het, klinkt misschien heel onaardig, maar ja dat is al een paar jaar zo helaas.

Voor Yoëll een aantal cadeautjes en verders lekker van alles voor het nieuwe huis en zn mooie nieuwe kamer.
Volgend jaar begrijpt hij het allemaal wat beter denk ik

Terug
Bovenaan