cariere en kinderen geen goed plan??

A

Anoniem

Guest
gewoon even een stelling voor discussies!
of hoe vinden jullie het als je fulltime werkt en kinderen hebt?Wei heeft dit en wat als je straks kinderen krijgt???

Ik werk nu fulltime, maar als wij een kleintje krijgen, ga ik drie dagen werken. Ook mijn vriend gaat dan een dag minder werken, ik wil niet te veel missen van het opgroeien van de kleine.

Pink

Ik werk nu 4 dagen, maar als ik strax een kindje heb wil ik drie dagen werken.
Mijn vriend blijft wel 5 dagen werken. Want anders is het financieel niet haalbaar.

Ik werk op een kinderdagverblijf en daar komen sommige kinderen 5 dagen per week van 8 tot 6 uur
Dat vind ik echt niet kunnen.
Soms moet het financieel zoveel werken... maar het lijkt me niet goed voor het kind

groetjes Eva

Mijn vriend blijft wel 5 dagen werken. Want anders is het financieel niet haalbaar.

Ik werk op een kinderdagverblijf en daar komen sommige kinderen 5 dagen per week van 8 tot 6 uur
Soms moet het financieel zoveel werken... maar het lijkt me niet goed voor het kind

groetjes Eva

groetjes Eva

ik werk nu 3 en half dag dat is op 3 uur na fulltime omdat fulltime bij ons een 36 urige week is. ik werk dus 33 en ik denk dat ik dat ook blijf doen. Weet nog   niet precies hoe ik het ga indelen maar mijn ouders wouden wel een dag oppassen en de rest neem ik hem of haar gewoon mee naar mijn werk, ben namelijke pedagogische medewerker op een kinderdagverblijf dus dat is mooi te combineren. Maar misschien als ik daadwerkelijk zwanger word dat ik dan wel zeg,   he doe mij maar een dagje minder

hoi eva.

ja bij ons blijft mijn vriend ook gewoon werken, we zijn ook net een huisje aan het bouwen dus financieel is het wel even fijn om wat extras te hebben, en mocht blijken dat het minder kan dan doen we dat natuurlijk!

Terug
Bovenaan