Carina1978, Wy2006

Hoi,

Volgens mij ben je vlak voor je ongi wel altijd iets zwaarder, dus wat dat betreft kan het nog alle kanten uit.
Mijn duimen draaien nog steeds overuren.
Vanavond ben ik thuis, dus ik zal je berichtjes in de gaten houden.
Als je vanavond niet ongi bent ga je dan meteen weer testen, of wacht je nog een paar dagen?

Succes.

Groetjes, Mickey

hoi hoi

ik kon me niet bedwingen. ik heb vanmorgen getest.
negatief.

het gekke is dat ik nog niet ongesteld ben. de vorige keren werd ik het begin van de middag. dus ik verwachtte dat weer. de dag is nog niet om... dus we zien wel!

ps. je duimen af en toe wat rust gunnen hoor!

Hey,

Het kan natuurlijk zijn dat je cyclus deze keer wat langer is.
Dat hoor je wel vaker, eerst mooi regelmatig en daarna niet meer.
Ik hoop natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is, maar je moet er misschien wel rekening mee houden.

hoi hoi

pffff nou vandaag nog niks hoor.
mijn buik is redelijk opgelbazen, en het voelt alsof ie elk moment uit elkaar kan klappen.

ik snap er echt niks van. als er vanavond niks gebeurt, zal ik dan weer een test doen? of moet ik nog wat meer geduld hebben?
het begint aardig op te raken.

Nou zeg, je maakt het wel spannend.

Ik vind het heel moeilijk om je advies te geven.
Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je vanavond weer gaat testen.
Je wil toch een keer zekerheid hebben.

Volgens mij kan het alle kanten uit.
Je cyclus is deze ronde langer en je bent niet zwanger, je ei was deze cyclus later dus je nod is later, maar je bent wel zwanger.
Moeilijk hoor.
Ik hoop voor je dat je snel weet wat het is, wat het dan ook mag zijn, dan kan je in ieder geval verder.

Sterkte.

Liefs Mickey

ja erg he...
ik wilde dat het niet zo spannend was.

Ik ben ook al alle opties aan het nagaan, maar goed het enige wat ik kan doen is testen of gewoon afwachten.
ik houd je in ieder geval op de hoogte!

hoe is het met jou?
groetjes Carina

vandaag was het weer niks en dus maar weer getest.

de test die ik had gaf weer negatief aan, dus balen!

ik ben daarna een paar boodschappen gaan halen en bij de plus heb ik een andere test m,eegenomen. ook die negatief.

afgesproken met vriendlief dat ik als er niks verandert na het weekend de huisarts ga bellen. of denk je dat dat te vroeg is?

Sorry, sorry, sorry, ik kon me niet eerder melden, want we hebben vanaf gistermiddag kwart voor 4 tot bijna 12 uur vannacht een stroomstoring gehad.
Ik moet je zeggen dat ik er flink van baalde.

Heb vanmorgen nog wel snel je berichtjes gelezen, maar ik had toen geen tijd om te reageren.

Hoe is het nu, zijn de  al aangekomen, of heb je al positief getest?
Ik weet nu of het al nodig is om nu al naar de huisarts te gaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je aan het ontpillen bent, en gewoon geduld moet hebben.
Maar aan de andere kant kan ik mee ook wel weer voorstellen dat je wel gaat.
Ik denk dat je je gevoel moet volgen.
Hopelijk is het niet nodig om te gaan.

Mijn nod is als het goed is maandag, maar ik heb het gevoel dat het ook weleens eerder kan zijn.
Sinds gisteravond heb ik af en toe wat buikpijn.
Het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik vorr het eerst deze cyclus taai slijm had.
We wachten rustig af.

Enne, deze keer  weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.

Groetjes, Gerdien

Terug
Bovenaan