Carina1978, Wy2006

hoi hoi!

wat leuk dat ik na meer dan 100 berichtje je naam mag weten...!

ik ben nog niks wijzer!
ik las berichtjes over de testen van matcare. die heb ik dus ook, dus heb ik voor de zekerheid vanavond test van clearblue gehaald. 2 stuks in een doosje.
morgen een keertje proberen.

verder voel ik helemaal niks. niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ook geen andere gekke dingen.

ik heb vandaag gewerkt ( de hele dag kleuters) en vanmiddag gesport! (ja ik houd he tnog steeds vol!)

morgen gaat mark werken en ik een beetje opruimen en van het lekkere weer genieten. zondag? nog geen idee!

ik blijf je op de hoogte houden!
groetjes Carina

Wat een gedoe zeg.
Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.
Volgens mij zou ik in jouw geval ook al heel wat testen versleten hebben.
Over de kruidvattesten heb ik ook goede reacties gelezen, maar duidelijker dan de digitale clearblue testen kan volgens mij niet.

Ik zal je berichtjes de komende dagen in de gaten houden.

Ik denk toch dat je dan nog aan het ontpillen bent.
Wel balen hoor, je had zo'n mooie cyclus.
Misschien is het maar eenmalig en ben je de volgende ronde zwanger of ben je wel weer regelmatig.

Ga je nog naar de huisarts?

ik voel me kut!

ik twijfel aan alles en iedereen, voel me erg negatief de laatste dagen.
ik mopper erop los.
tja begrijpelijk, maar van het gemopper baal ik dan weer zo dat ik er emotioneel van word.
snap je me nog?

ik ga niet naar de huisarts. ik wacht het nog zeker een week af. ik lees hier namelijk verhalen over een cyclus van 40 dagen etc. ik zit nu op dag 34, dus wat dat betreft kan er vanalles gebeuren.

vanmorgen gewoon gaan sporten. tijdens het sporten wat last gekregen van ongi klachten (steken in mijn buik). Ik dacht dat het vanmiddag wel zou gebeuren, maar je raad het al.. nog niks.

deze week 4 dagen werken, met goede vrijdag is de school vrij. heerlijk
de paasdagen vieren we waarschijnlijk bij mijn familie, maar het kan ook zijn dat ze naar on   toe komen. in ieder geval hoop ik dat ik dan weer wat "normaler"kan doen!

groetjs van een ongezellige!

Zullen we afspreken dat we morgen allebei ongi worden?
Kunnen we samen sjaggie zijn.
En hebben we allebei een cyclus van 34 dagen gehad

Toen ik de pil slikte had ik geen last van stemmingswisselingen voordat ik ongi werd, maar gisteren had ik het wel.
Ik schrok een beetje van mezelf, maar kon het gelukkig wel plaatsen.

Ff een  om je een beetje op te vrolijken.
Kop op, je ongi komt vast snel, en maak je nog maar niet teveel zorgen, je bent tenslotte nog maar een paar maandjes gestopt met de pil.
Je lichaam moet er nog aan wennen.

Liefs Mij

hoi hoi
 dank je voor je lieve woorden!

ik moet me ook niet zo druk maken! maarja stiekum doet het toch wat emt je.

morgen ongesteld worden.. graag! (dat ik dat ooit zou zeggen hahaha)

groetjes!

Hier is nog geen  te bekennen.
Voor het eerst maak ik me geen zorgen, hoewel ik wel steeds ff ga checken of er nog niks is.
Deze maand weet ik heel zeker dat ik niet zwanger ben.
We hebben het echt heel veilig gedaan, goed he?

Hoe gaat het met je?
Zijn de  bij jouw al aangekomen?

Terug
Bovenaan