Carina1978, Wy2006

hoi hoi

hier nog steeds niks.
ik zit nu op dag 35. op naar de 36

het enige wat ik anders ervaar dan normaal is dat ik 's avonds last heb van een opgezette buik. ik ben blij dat ik 's avonds een gemakkelijke broek aan kan trekken.
ik ben bang dat als ik ongi word, het heftig zal zijn. We wachten het maar af.

vandaag onverwachts toch een groep kinderen gehad. was een vermoeiende dag. niet omdat het zo druk was, maar meer omdat ik erachter ben gekomen dat ik minder zelfvertrouwen had als dat ik dacht, en dat het me meer moeite kost om zelfverzekerd voor de klas te staan. Wat 2 jaar vervangen met een mens kan doen (met een aantal minder leuke ervaringen).
Het is dus niet voor niets geweest dat ik bijna het onderwijs ben uitgegaan. Ik ben blij dat ik nu op een school terecht ben gekomen waar ik de kans krijg mijn zelfvertrouwen terug te winnen.
morgen groep 3, heb er zin in!

ik hoop dat er voor dag 40 iets gebeurt, want anders wordt het wel erg lang. ken jij verhalen van mensen met een nog langere cyclus? voor mij is dag 40 de grens van afwachten en naar de huisarts gaan... of zou ik die grens nog wat later zetten...???

ik hoop dat voor jou de duiveltjes niet al te lang op zich laten wachten!
groetjes Carina

Hoi hoi,

Ook vandaag is er nog geen RD te bekennen.
Gisteravond met het zwemmen een tampon gebruikt.(je weet tenslotte maar nooit)
Volgens mij zat er wel iets rood/bruins aan,maar het heeft nog niet door gezet.

Soms denk ik dat ik wat voel, maar als ik ga kijken is het niks.

Ik weet dat mijn zusje ook erg onregelmatig ongesteld was, maar of ze er ook voor naar de HA is geweest weet ik eigenlijk niet.
Volgens mij heeft zij het advies gekregen maar gewoon af te wachten.

Groep 3 lijkt me 1 van de leukste groepen om les te geven.
Je bent dan tenslotte degene die de kinderen leert lezen en schrijven, iets wat ze voor de rest van hun leven blijven doen.
Wie weet denken ze over 80 jaar nog weleens aan de tijd dat ze hun 1e boekje lazen, en aan jou natuurlijk.

Fijn dat de duiveltjes er zijn.
Nu kan je in ieder geval verder.

Ga je deze ronde ovu-testen doen, of ga je maar gewoon een beetje raak klussen.

Wel grappig, als je nu uit gaat van een cyclis van 36 dagen hebben we bijna tegelijk NOD.

Ik hoop voor ons allebei dat het in ieder geval niet langer duurt dan die 35-36 dagen.

ik ben even gaan tellen...

dinsdagavond ongesteld geworden. dus dat is 3 april
en van daaruit 36 dagen. dus eigenlijk een dagje verschil met het metertje...

ik voel me nu ook meer ongesteld dan de vorige 2 keer. ik voel meer buikpijntjes en heb wat meer hoofdpijn 's avonds.

klachtjes die ik weer herken van vroeger.
vroeger..... wat klinkt dat erg zeg!

groetjes   Carina

Terug
Bovenaan