Carina1978, Wy2006

hahaha
ehm dan doe ik 33 dagen.. worden we tegelijk wel of niet ongesteld...

mijn zus vertelde me dat zij eerst ook 2 maanden zoiets had als ik, maar bij haa rkwam er daarna niks. dus ben blij dat het bij mij dan toch nog gekomen   is. het is nu dus echt begonnen

ik zit hier aan de nibbits (heb ze wel verdiend van daag)
ik ga heerlijk genieten van 4 dagen vrij... jij ook? of moet je nog werken?

mijn moeder, zus, zwager en nichtje komen 2de paasdag een dagje naar ons toe. gezellig!

groetjes en een prettig weekend!

Hoi,

Ik moet morgenochtend en avond werken.
De paasdagen zelf ben ik vrij.

Ik kijk er al naar uit.

Mijn volgende nod is 8 mei, staat al op de nod-lijst.
Je moet wel ff zoeken naar de lijst, want hij staat ergens op pagina 3 of 4.

Verder niet veel nieuws van deze kant.
Ik ga nu lekker genieten van mijn vrije middag.

Liefs mij

vandaag een gezellige dag gehad? ik wel.
WE hebben heerlijk in de tuin van schoonouders gezeten. lekker met een hapje en drankje erbij.

mijn ongi is helemaal weg. eigenlijk gisterenavond al zo goed als.
ik ben blij dat ik het nu niet erger ben. ik heb er gelukkig niet veel last van. alleen de eerste dag wat buikpijn.

nu gaat het dan echt serieus gebeuren. de vraag is alleen wanneer komt mijn ei? testen wil ik niet. we zien we waar het schip strand deze maand!

nog een fijne paasdagen!
groetjes Carina

Hoi,

Ik heb ook een gezellige dag gehad.
Ook wij zijn bij mijn schoonouders geweest.
Vanavond nog even naar het paasvuur met mijn nichtje.
Erg leuk.

De RD hebben mij ook weer verlaten.
Het gaat best snel voorbij vind ik altijd, die paar dagen ongi.

Bedacht me gisteren dat ik volgend jaar met pasen misschien wel zwanger ben.
Wie weet heb jij je kleine dan al wel in je armen liggen.

Ik zit nu alleen met een dilemma.
Mijn schoonzusje heeft me vandaag gevraagd of wij als we een kleine krijgen hun babykamer willen hebben.
Het is een leuk kamertje, maar het lijkt me juist zo leuk om alles zelf uit te zoeken.
Ik heb nog geen antwoord gegeven, mag er nog even over nadenken.
Ze weet overigens niet dat ik al met de pil gestopt ben.

Nog een gezellige 2e paasdag.

ik bedacht me ook al dat het misschien de laatste pasen alleen was...
gek hoe je daar dan met andere ogen naar kan kijken.

wat betreft het babykamertje weet ik niet wat ik zou doen. het is leuk om het zelf uit te zoeken, maar het is ook wel handig (financieel) als het er al is. Mijn zus heeft aangegeven dat het ledikantje en de commode waarschijnlijk tegen de tijd dat wij het nodig hebben beschikbaar is. de klerenkast wil ze waarschijnlijk nog even houden.

ik wacht het gewoon af totdat ik zwanger ben. dan ga ik wel met mijn zus babbelen. Als het erg lang duurt hebben we waarschijnlijk zat gespaard om en leuke nieuwe kamer uit te zoeken, maar als het nu al gebeurt moeten we wat het geld betreft toch wat uitkijken.

het hangt bij ons dus af aan onze spaarpot.
groetjes Carina
het is overigens precies de kamer die ook uit zou kunnen kiezen. en als we de kledingkast er nog bij kunnen bestellen of zo, dan denk ik dat we het wel gaan overwegen!

Ik heb met mijn vriend over het aanbod gesproken en hij vind dat we het moeten doen.
Daar ben ik het nog steeds niet helemaal mee eens.
Er komt namelijk nog bij dat de kamer die hopelijk ooit de babykamer wordt niet zo groot is, en de meubeltjes donker van kleur zijn.
Ik had bedacht dat een lichte kamer wat ruimtelijker zou lijken.

Ik baal eerlijk gezegd een beetje dat ze het me gevraagd heeft.
Misschien moet ik maar zeggen dat we nog helemaal niet nagedacht hebben over wat we tzt willen, en dat het ook nog wel ff gaat duren voordat het zover is.

Ik ga me nu maar eens aankleden.
Op naar de volgende visite.

Hoi hoi,

Het was even zoeken, maar ik heb dit topic terug gevonden.
Eigenlijk heb ik niet veel nieuws.
De paasdagen zijn weer achter de rug, en de werkweek is alweer half voorbij.
Komend weekend hebben wij kermis in ons dorp.
Gezellig de café's af.

Eigenlijk mag ik helemaal geen kermis gaan vieren, want ik heb volgende week dinsdag een toets.
Bleh

De komende dagen maar flink leren, dan neem ik zondag een dagje vrijaf.

hoi hoi

ook hier niet veel te melden.
ik heb weer 2 dagen gewerkt, gezellig, maar druk.

2de paasdag zijn mijn familie en schoonfamilie gekomen en hebben we een leuke dag gehad.
aan het eind van de dag was ik op, maar het was zeke de moeite waard!

nog 2 dagen werken en dan weer lekker weekend. 's zaterdags gaan we de laatste puntjes op de i zetten in de tuin. daarna een bbq. we moeten wel op tijd eten want de mannen moeten naar het voetballen toe.
dus de avond heb ik even het rij kalleen.

als je nu hard werkt, heb je het weekend toch wel iets leuks verdiend?

wat betreft de babykamer... mag je er niet nog wat langer over nadenken? of moeten ze het al snel weten?

groetjes Carina

Terug
Bovenaan