Carina1978, Wy2006

Wat grappig, allebei een cyclus van 30 dagen, en allebei 2 juni NOD.
Hoe krijgen we het zo voor elkaar.

Jammer zeg, dat je op zoek moet naar ander werk.
Ik hoop dat er snel iets voor je is.

Geniet in ieder geval van je vakantie, en succes op je zoektocht.

Liefs Mij

Hoi hoi,

Al een beetje aan het genieten van je vakantie?

Ik moet morgen helaas weer vroeg mijn bed uit.

Vandaag hebben we ene bbq gehad.
Eigenlijk had ik helemaal geen zin, maar zoals het zo vaak gaat als je geen zin hebt, was het toch wel gezellig.

Ik ben nu net thuis.
Het begon een beetje koud te worden buiten.
Omdat de jongens toch allemaal voetbal gingen kijken heb ik mijn boeltje maar opgepakt en ben naar huis gegaan.

Mijn ongi is alweer bijna verdwenen, dus het aftellen naar de volgende nod kan beginnen.

hoi hoi

lekker bbq!
hier staat de voetbal ook aan hoor...
mannen!

wij zijn vandaag naar een braderie geweest... op de fiets nog wel (half uur fietsen)
en dat terwijl ik vanochtend was begonnen met een uur sporten. ik ben trots op mezelf

mijn ongi is ook  al haast weg. ik heb er ook helemaal geen last van gehad deze keer
gelukkig!

ik geniet met volle teugen van de vakantie die nog maar 2 dagen bezig is!
werkse voor morgen!
groetjes

Wat een weertje zeg.
Regent het bij jullie ook zo?

Wel balen dat je nu net deze week vakantie hebt.

Onze tuin is wel erg blij met de regen, maar die is dan ook de enige geloof ik.
Ik verveel me nu al.

Hopelijk is het volgende week wel wat beter weer, zo met Hemelvaart voor de deur.

de eerste vakantie dag maar besteed aan het poetsen van de benedenverdieping.
tja je moet wat.

vandaag begint de dag wat droger... ik fiets straks (na het uitlaten van de hond!) naar de sportschool. daarna haal ik een vergeten boodschapje van gisteren.
de rest van de dag kan nog vanalles, maar moet niks. dat is het fijne van vakantie hebben.

bij de sportschool verteld over ons bouwprojectje.. en gevraagd of er spiergroepen zijn die ik juist wel of juist niet moet trainen. we hebben het schema nu een beetje aangepast, zodat ik mijn onderrug ook train. die is wel belangrijk omdat die straks wat meer gewicht mee moet sjouwen.
Buikspieren mag ik nu wel trainen, maar om af te vallen kan ik beter extra cardio pakken. dus dan doe ik dat maar.

de hond staat te popelen bij de deur, ik ga haar maar eens blijmaken!

groetjes Carina

Wat goed zeg dat je nog steeds zo fanatiek bent met sporten.
Wij ( mijn vriendin en ik ) waren gisteravond in het zwembad, en hadden allebei niet veel zin.
Erg he?
En dat terwijl we nog maar 3 maanden bezig zijn.

Het probleem is nu dat het kwartaal om is en we een nieuwe kaart moeten kopen.
En nu weten we beide niet of we wel door willen gaan.
Helemaal omdat er in de zomerperiode geen les gegeven wordt.

Misschien dat we de komende weken alleen gaan banen zwemmen, en dat we in augustus weer met aquavaria beginnen.

Wat een dilemma's kan je toch hebben.

Vandaag is de dag van de waarheid.
Vanmiddag krijg ik dan eindelijk het cijfer van de toets.
Ik ben toch zo beniuwd.
Aan de ene kant denk ik dat ik het heel slecht gemaakt heb, en aan de andere kant denk ik dat het wel mee valt.
Ik heb mijn mannetje belooft dat als ik een 7 of hoger heb ik hem vanavond ga trakteren op taart.
Nog ff  dus.

Terug
Bovenaan