Carina1978, Wy2006

Hey,

Lekker zeg, nog een week vakantie.
Volgende week heb ik ook vakantie, maar helaas moet ik wel gewoon naar school.
Tja, dat gaat gewoon door.

Ik kan me voorstellen dat het niet echt romantisch is, een mannetje zonder tanden.
maar dan doe je het licht toch gewoon uit

Gezellig dat je je moeder op bezoek hebt.
Niet teveel geld uitgeven met winkelen he?

Ook hier alweer meer slijm, dus ook mijn ei zal wel onderweg zijn.
Ik ga weer beginnen met de "slijmtest"dan weten we hopelijk snel hoe lang deze cyclsu gaat duren.

Verder eigenlijk weinig nieuws.

Fijne vakantie nog.

Liefs Mij

de slijmtest!
ik merk bij mij dat er meer slijm komt. nog niet erg veel, maar wel weer opvallend dat het er is.
ik ben benieuwd.. ik hoop dat het vrijdag of zaterdag is. dan zou ik weer een mooie cuyclus hebben (dit hoop ik natuurlijk ook voor jou!)

ik heb veel geshopt, maar wel voordelig geshopt. ik kan soms bakken met geld uitgeven aan niks, maar ook weleens vreselijk veel mee naaf huis nemen voor weinig. en vooral op die laatste manier winkelen vind ik geweldig!

een paar nieuw laarzen (meer najaarslaarzen, maar ik weet dat ik die straks nodig heb enb dat ik ze nu ook nog kan dragen)
2 paar nieuwe zomerschoenen
1 nieuwe broek
1 blouse
1 linnen shirt
5 paar sokken
sportbh (tja een topsporter als ik kan natuurlijk niet zonder!)
slippertjes voor mijn nichtje (kon het niet laten)
2 grote plantenbakken voor buiten
en nog wat drogisterijspul

vanavond gaan we uit eten om te vieren dat mark weer (nood)tandjes heeft en nog voor moederdag want ook wij wisten geen kadootje

groetjes!
succes emt de slijmtest!

Hihi, dat is me nogal een lijst zeg.
Maar inderdaad. soms heb je geluk dat je veel voor weinig kan kopen.

Met de slijmtest gaat het goed.
Het begint al iets draderig te worden, dus als het mee zit heb ik weer een mooie cyclus.

Veel plezier vanavond en alvast eet smakelijk!!!

Wij hebben vanavond een bruiloft.
Ik had nieuwe kleren gekocht, maar die zijn een beetje zomers.
Hopelijk is het in de zaal waar het feest gegeven wordt lekker warm, anders kan het nog weleens klappertanden worden.

Ik hoorde van mijn zus dat het bruidspaar op de fiets! naar het gemeentehuis is gegaan.
Hoezo romantisch.
Ben ook erg benieuwd wat ze aan hebben.
Weet al wel dat hij een wit pak aan heeft, en ik verwacht dat zij geen witte jurk heeft.
Morgen zal ik je laten weten wat het was.

doei doei

wat een dag vandaag!
de drukte van familie is net vertrokken en de rust is terug gekeert in huis.

morgen moet mark weer wekren, dus we houden een rustige avond.
ik ben morgen vrij, maar ik denk dat ik er vroeg uit ga. ik moet namelijk naar de dokter.
Ik heb sinds vorige week pijn in mijn schouder, en sinds dinsdag is er uitslag bij gekomen. De symptomen lijken erg op gordelroos. Heb ik weer!

heb jij een leuke hemelvartsdag gehad? of heb je moeten werken?

wij zijn weer begonnen met klussen. met tandjes is toch beter dan zonder.. hahaha

groetjes Carina

Ook ik heb een leuke hemelvaartsdag gehad.
Vanmiddag hadden we een bbq, en vanavond ga ik naar een optreden van De Kast.
Je weet wel die band uit friesland.
Heb er al heel veel zin in.

Jeg, gordelroos klinkt niet echt lekker.
Ik weet niet of je last hebt van blaasjes, maar als dat zo is kan je mannetje maar beter bij je uit de buurt blijven.
Die zijn namelijk erg besmettelijk.

Omdat het vanavond laat wordt, heb ik morgenvroeg vrij, maar morgenmiddag moet ik wel een paar uurtje werken.
En daarna heb ik lekker een weekje vakantie.

Hey,

Ben je gisteren nog bij de huisarts geweest?
Hoe is het gegaan?

Het optreden van De Kast was heel gaaf.
Echt weer ff ouderwets meezingen met alle liedjes.
En natuurlijk de nodige drankjes nuttigen.
Ik heb echt geen spijt dat ik gegaan ben.

hoi hoi

leuk.. de kast.
zo ga ik 9 juni naar een concert van Blof. mrk vindt die muziek niet echt geweldig, maar gaat toch met me mee.

de huisarts had geen twijfel. gordelroos.
heb een kuur van   7dagen. iedere dag 3 pilletjes. en Calendulan zalf tegen de jeuk.
vannacht weer weinig geslapen. dat wordt wat morgen als ik weer moet gaan werken.

gisteren onverwachts gebbqt. een vriend van mark had dat ons nog beloofd. dus snel om half 6 naar de supermarkt...

vandaag een rustige dag. het is koopzondag, dus we wandelen even door het centrum denk ik. koffie drinken bij kennissen en verder ????

groetjes en een fijne vakantie! het weer wordt weer beter, dus ik hoop voor je dat je meer buiten kunt zijn dan ik kon de afgelopen 2 weken!

Mijn 1e vakantiedag, HEERLIJK
Wel een raar idee dat er nu iemand anders voor mij aan hetwerk is, en ik hier een beetje bij de pc zit te rommelen.

De planning voor de hele week heb ik al klaar.
Vanmiddag ga ik met een paar klasgenoten aan een werkstuk werken.
Dat was niet echt mijn idee, maar ja het moet af.
Morgenmiddag moet ik naar school, ook leuk als je vakantie hebt.
Woensdag ga ik tussen de 30 en 40 km wandelen.
Donderdag pas ik op mijn nichtje en neefje.
En vrijdag is lekker voor mezelf.

Tja, en het weekend moet ik weer werken.

Kortom, ik heb eigenlijk niet zo heel veel aan mijn vrije dagen.

Terug
Bovenaan