Carina1978, Wy2006

Hihihi, dat zei mijn vriend ook al.

Maar ik ben echt geen studiebol hoor.
Ik leer wel hoor, maar niet hele dagen zoals het door het cijfer misschien wel lijkt.

De week voor deze toets heb ik niet veel kunnen leren, omdat ik toen snipverkouden was.
Maar het is dus toch goed gekomen.

vandaag een lamme, maar we enerverende dag gehad.
bij vriendlief moesten er 2 tanden getrokken worden en volgende week krijgt hij daarvoor in de plaats kronen en een brug om het geheel bij elkaar te houden.
(duur geintje, maar moet gebeuren... kun je trouwens een super babykamer van uitzoeken!)

deze komende week wordt het rustig op romantisch gebied. maar zodra de tandjes erin zitten, en hij gewend is... komt het goede nieuws... dan heb ik ongeveer mijn eisprong.
ik hoop dat hij snel hersteld anders zouden we daardoor een maand "verspillen".

morgen krijgt de hond zijn jaarlijks inenting. Weer een ander merk, want voor de merken die ze hadden bij de dierenarts is ze allergisch.

maandag mag ik naar de tandarts omdat er een stukje van mijn kies afgebroken is.

we zijn een stelletje kneusjes bij elkaar... wat voor kind moet daaruit voort komen...
hahaha

groetjes Carina
(die ernstig gaat twijfelen of het wel verantwoord is om een kleine kneusje op de wereld te zetten...!)

Hoi,

Jullie zijn inderdaad een stelletje kneusjes.
Maar wel knap dat je vriend naar de kaakchirurg gegaan is.
Ik moet al 3 jaar, maar ik durf niet, erg he?

En dat moet nog een kind gaan krijgen, als dat maar goed gaat.

Jij ook alvast veel sterkte bij de tandarts.
Het is mijn hobby niet, naar de tandarts gaan.

Hoe gaat het met jullie hondje, heeft ze haar prikjes al gehad?
Ik vind het altijd zo zielig als onze kat prikjes krijgt.
Dat komt misschien ook wel omdat ik zelf geen held ben in die dingen.

Er zal binnenkort wel weer een oproep vande dierenarts komen.
Onze kat wordt altijd begin juni ingeent.

Joepie, ook ik heb nu weekend.
Vanavond heb ik tot kwart voor 11 gewerkt.

Morgen ga ik met mijn nichtje een moederdag cadeautje in elkaar knutselen, en zondag natuurlijk bij mams op bezoek.
Ik heb alleen geen cadeautje.
Heb geen idee wat ik moet halen.

Fijn weekend!!!

Wat vliegt het weekend voorbij zeg.

Nog leuke dingen gedaan?

Ik ben vanmiddag bij mijn ouders op bezoek geweest.
M'n ma vond het gelukkig niet erg dat ik geen cadeautje had.
Om het toch een beetje goed te maken heb eten van de chinees gehaald.

Zit jou vakantie er nu eer op?

hoi mickey!

wat vliegt de tijd!
ik heb nu nog 1 week vakantie te gaan. heerlijk!

ik ben het weekend naar mijn moeder gegaan. en daar hebben we wat familie bezocht en heb ik mijn nichtje beziggehouden!   Heerlijk!

vandaag heb ik mijn moeder meegenomen hiernaartoe en blijft ze een paar dagen logeren. natuurlijk gaan we deze week lekker een keer shoppen!

ik had ook geen kadootje, maar ze vond het al leuk dat ik er was en dat ik haar op kwam halen. als alles woensdag goed gaat bij de tandarts (Mark krijgt noodkronen) dan nemen we haar die avond mee uit eten. dus heeft ze alsnog een kadootje.

beeb heeft deze prik goed doorstaan. gelukkig geen allergische reactie.

ik ben net terug van de tandarts. mijn gaatje is opgevuld en ik heb complimenten gekregen over mijn mooie gebit. alleen moet ik wel iedere avond gaan flossen. dat schijnt ze tegen iedereen te zeggen, en ik weet dat ze gelijk heeft. maar ik vind het altijd zo'n gedoe.

de eisprong komt er weer aan... tijd van afscheiding (bah!) en klussen! ik hoop dat mark niet vel last heeft van zijn nieuwe tandjes, want zonder tandjes was de romantiek ver te zoeken....

groetjes Carina

Terug
Bovenaan