Carina1978, Wy2006

Ook hier nog geen RD.
Wel wat lichtbruinigs aan de tampon toen ik de "tampontest" deed, dus er is wel iets gaand van binnen.

Ik kan me voorstellen dat je nog een paar dagen wil wachten met testen, maar ik snap ook dat het te spannend wordt, en dat je al wel vast gaat testen.

Mijn  draaien weer overuren.

Succes!!!

En, heb je de tampontest nog gedaan?

Vanmiddag hadden we een bbq van het werk van mijn vriend, dus heb ik voor de zekerheid een tampon ingebracht.
Aan het eind van de middag natuurlijk vol spanning het ding weer verwijderd, en wat denk je, helemaal niks!!!!!!!

Kortom, ik ga voor 31 dagen, want tussen nu en een uur verwacht ik niet meer ongi te worden.

Enne, mijn  doen het nog prima hoor.

En, hoe gaat ie?
Is er al nieuws?

Hier zijn de  volgens mij aangekomen.
Vanmorgen weer de "test" gedaan, en er zat helder bloed aan de tampon.
Het zet alleen nog niet echt door.
Vanmiddag gaan we kraamschudden, en dan doe ik voor de zekerheid maar weer een tampon in.

Wel toevallig, ik zou nu voor de 3e achtereenvolgende keer op de 3e van de maand ongi zijn geworden.
Ik heb me tijd terug al eens afgevraagd hoe mijn cyclus was voordat ik met de pil begon, en nu bedenk ik mee ineens dat dat als ik het goed heb ook allijd op dezelfde datum was.

Laat je me niet te lang in spanning?

hoi hoi

hier nog steeds niks.
ik heb de test nog niet gedaan.. we werden namelijk gisterenavond gebeld of we vroeger wilden komen, om nog wat te helpen.

ik voel me ook nog helemaal niet zwanger, maar net zo goed niet ongesteld.

mijn schoonzus zat gisteren met dezelfde vraag. zij was sinds 1 mei niet meer ongesteld geweest. vanmorgen is zij het wel geworden.
dan zit de cyclus van mij en mijn schoonzus wel erg dichtbij elkaar.

ik ga zo even de tampontest alsnog doen...
over 2 uurtjes krijg je wer bericht (ongeveer!)
groetjes Carina (die nu toch wel zenuwachtig begint te worden!)

Ik sta ondertussen op het punt om gek te worden.
Vanmorgen zat er echt wat bloed aan de tampon (ik ben niet kleurenblind) maar nu dus helemaal niks meer.

Zometeen maar weer een bezoekje brengen aan het toilet.

Jij maakt er ook een spannende boel van.
Ga je al snel testen, of wil je toch nog even wachten?

wat raar... dus het zet nog niet echt door bij je...
(of ben je weer stout geweest?)

ik wacht in ieder geval vandaag nog even af. heb wel wat "krampjes" dus het kan makkelijk vannacht doorzetten.

ik denk dat het eventueel morgenavond testen wordt, al den ik dat die krampjes toch wel een voorbode zijn.

groetjes!

Terug
Bovenaan